آدم های خوب روی پله ها هستند | rootszone.dk


جاستین بوسین

از جمعه 14 تا یکشنبه 16 ژوئن، جشن بار دیگر در فستیوال Godtfolk امسال در فانو – این بار در ریندبی – برگزار می شود. Godtfolk یک برنامه عالی با تعداد زیادی از نام‌های بسیار جوان‌تر ارائه می‌دهد که در صحنه محلی اسکاندیناوی، به‌ویژه دانمارک، و همچنین تعدادی از نام‌های شناخته‌شده‌تر عملکرد بسیار خوبی دارند.

این جشنواره در ساعت 14 با کنسرت متناوب در صحنه چادر و در سالن آغاز می شود. MC Hansen و Hal Parfitt-Murray باز می شوند و پس از آنها دو سوئدی-دانمارکی Amarone قرار دارند. سپس ULC کهنه کار، که بالاخره پیتر اوهرباند، سونیش لیدوم و سیموس کیهیل هستند. این سه نفر توسط جاستین هالد بوسن، کوارتت هنریت فلاخ (DK/SE) و سپس کنسرت فیلم زنده Eremit Ørkenvandring توسط درامر کاسپر میکلسن دنبال می شود. سه گانه AySay به آرامی محو می شوند، اما مهمانی با جامبال از ساعت 23:30 با Swing Egen ادامه می یابد. سپس می توانید برای مدت طولانی قبل از کنسرت های شنبه در 14 بخوابید.

آنها این کار را با HØST دانمارکی، Dragkroga سوئدی-نیوزیلندی با هنری برتون‌وود از نیوزیلند، اما در حال حاضر ساکن Fanø، و دو هم تیمی سوئدی‌اش انجام می‌دهند. سپس Morten Alfred & Vingården رأی خواهند داد و سپس با Duo Amarone تمرین خواهند کرد. سپس پنج‌گانه دانمارکی/سوئدی/بلژیکی Marvara دوباره و سپس فیلم و کنسرت ارمیت نمایش داده می‌شود. سپس گروه بزرگ فولکلور Habadekuk می نوازد و بعد از آن گروه شبانه جبال 23 اجرا می شود.

یکشنبه در Godtfolk ساعت 14 با Sylfide شروع می شود، سپس Dragkroga دوباره روی صحنه می رود. جشنواره با وزارت ویولن به پایان می رسد. گادفولک تعداد قابل توجهی از نوازندگان زن (20) دارد، البته با غلبه اندکی مرد (27)، به ویژه به دلیل شش قطعه هابادوک. می‌توانید در مورد همه گروه‌ها و تک‌نوازان شرکت‌کننده، زمان‌های نواختن، قیمت بلیت‌ها، در مورد کمپینگ و اتوبوس شبانه در www.godtfolk.dk – یک وب‌سایت خوب و بسیار واضح، بخوانید.




دیدگاهتان را بنویسید