جشنواره اسکاگن دقیقاً در گوشه و کنار rootszone.dk است


در حالی که فوتبال قهرمانی اروپا هنوز در جریان است و ویمبلدون و تور دو فرانس توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند، فرصت‌های زیادی برای تجربه‌های فستیوال تابستانی عالی وجود دارد. و تا مدتی دیگر یکی از بزرگترین جشنواره های موسیقی محلی، یعنی جشنواره اسکاگن خواهد بود.

لوئیز همرشوی

لارس لیلهولت

افتتاحیه آن در روز پنجشنبه 4 ژوئیه است، جایی که انتظار می رود جمعیت زیادی از مهدکودک ها، مادران و سایر علاقه مندان در صبح هنگام باز شدن درهای مرکز فرهنگی و اوقات فراغت با کنسرت کودکان با گروه کوارتت Phønix باز شود. احتمالاً منتظر یک کنسرت بسیار سرگرم کننده برای شادی پیر و جوان هستید. Phønix طیف وسیعی دارد و همچنین عصرها در همان مکان بازی می کند. اگر بتوانید به هر دو کنسرت بیایید، می توانید انعطاف پذیری عالی آنها را تجربه کنید.

برنامه این شب با خواننده و ترانه سرای با استعداد لوئیز هامرشوج با یک گروه شش نفره آغاز می شود و این اولین حضور او در صحنه جشنواره پس از برنده شدن جایزه استعداد در سال گذشته خواهد بود. گروه Lars Lilholt شب را با کاتالوگ بزرگ خود از آهنگ های شناخته شده پایان می دهد.

آلن تیلور

ترکیب خوبی از نوازندگان جدیدتر و با تجربه تر نیز روی صحنه هاربر اجرا می کنند. زمانی که آرا ماکائو با ریشه در آرهوس کنسرت ها را در ساعت 12:00 افتتاح می کند، کمتر از 9 نوازنده جوان روی صحنه حضور دارند. گروه Mads Toghøj کنسرت فوق‌العاده‌ای را در Strib Winterfestival اجرا کرد و اکنون در زمین خود است، سپس نوبت به Baby Did A Bad Thing، Grassolin و کوارتت نروژی Rotlaus می‌رسد. این شب توسط گروه موسیقی Slåbrock به مناسبت 50 سالگی بسته خواهد شد.

پرنیل و استیون کویگ

در Torvescene می‌توانید، از جمله، با گروه دوتایی دانمارکی/اسکاتلندی که خوش‌نوازند و خوش‌خوانند، The Quiggs، یکی از بهترین گروه‌های موسیقی دانمارکی با الهام از ایرلندی‌ها آشنا شوید، و سپس می‌توانید آلن تیلور انگلیسی را تجربه کنید، که با این گروه ارتباط تنگاتنگی دارد. جشنواره اسکاگن بارها و بارها تماشاگران را به وجد آورد. . همچنین می‌توانید گروه پنج‌گانه «کریس و مدز»، «مالموک» و «دست دوم» را بشنوید.

این دقیقا همان چیزی است که می توانید در روز پنجشنبه تجربه کنید! برنامه کامل جشنواره را در https://skagenfestival.dk/ ببینید



دیدگاهتان را بنویسید