اخبار Thorbjørn Risager | rootszone.dk


Thorbjørn Risager با گروه خوش نواز خود The Black Tornado نام خود را به مدت طولانی به عنوان یکی از بهترین گروه های بلوز در اروپا تثبیت کرده است. با داشتن یک شرکت ضبط بین المللی، جوایز موسیقی در قفسه و رزرو کارآمد، اتوبوس تور اغلب در خارج از کشور است و به تدریج تبدیل به یک مهمان نادر در جاده های دانمارک می شود. با این حال، گروه در تور “Let's Go Crazy” خود قرارهای دانمارکی دارد که احتمالاً باید برای تهیه بلیط آن عجله کنید.

خوشبختانه، Risager و دوستان نیز زمانی را برای ضبط موسیقی جدید در استودیوهای ضبط پیدا می کنند تا بتوانیم از آنها در خانه در اتاق نشیمن خود لذت ببریم. به عنوان پیش درآمد آلبوم جدید “House of Sticks” که در اوایل سال 2025 منتشر می شود، یک تک آهنگ دیجیتال به تازگی منتشر شده است. این فیلم “Already Gone” نام دارد و همراه با یک ویدیوی متحرک زیبا که با آخرین فناوری هوش مصنوعی ساخته شده است، باید بگویید که Risager می داند چگونه خود را دوباره در سطح بین المللی نشان دهد.

او و The Black Tornado با صدای غنی، ریتم و ریتم قوی و فضای فراوان برای تکنوازان شایسته، دستور العمل برنده برای بلوز شهری عفونی دهه 70 را یافته اند. برای رقصیدن و به همان اندازه برای گوش دادن خوب است. آنها از 10 سال پیش که همکاری را شروع کردند، این وضعیت را تغییر ندادند. حالا Risager فقط به یک آهنگ واقعی نیاز دارد که بتوانیم با آن آواز بخوانیم و بتواند گروه را حتی بالاتر از آسمان پرستاره ببرد. شاید آن آهنگ خوش صدای “از قبل رفته” باشد؟ https://www.youtube.com/watch?v=693vgHV9TZE




دیدگاهتان را بنویسید