TF2024 با جزئیات نهایی | rootszone.dk


Jiggy یک نام جدید و هیجان انگیز از ایرلند است که به تازگی برای جشنواره Jubilee امسال در Tønder معرفی شده است. آنها مجموعه ای متشکل از هشت نوازنده هستند که بیشتر از یک گروه موسیقی هستند و با ترکیبی از موسیقی سنتی و در عین حال مفرح محلی ایرلندی که از موسیقی های متنوعی که به نام موسیقی جهانی نامیده می شود الهام گرفته اند، به سرعت باد را در بادبان خود قرار داده اند. جیگی اولین آلبوم “Translaten” را در سال 2017 منتشر کرد که به عنوان “یک آلبوم استثنایی و مست کننده” توصیف شد. ویدیوی آهنگ “Silent Place” ادای احترام به رقص به عنوان یک جامعه جهانی است و بیش از 65 میلیون بازدید آنلاین داشته است.

بنابراین “ترنسلیت” در ایرلند، فرانسه، ایالات متحده آمریکا، استرالیا، کانادا، لهستان و بریتانیای کبیر تور برگزار کرد و گروه در م. هند و قزاقستان و کشورهای مختلف اروپایی در. برای آلبوم 2020 Hypernova، The Living Tradition نوشت: “جدید و قدیمی، تازه باستانی و باستانی طراوت”. جیجی احتمالاً به یک آشنای خوب تبدیل خواهد شد.

یکی دیگر از موارد جدید، گنگار نروژی است که نباید با گانگار دانمارکی اشتباه گرفته شود. گانگار از اسلو در سال 2021 شروع به کار کرد و به سرعت به دلیل برداشت تازه خود از موسیقی محلی سنتی اسکاندیناوی به شهرت بسیار خوبی دست یافت. اما آنها به موسیقی تنظیم های دیگر و ذوق بداهه نوازی راک، متال و جاز می دهند. در سال 2022، EP “Tre Danser” و در پاییز 2023، آلبوم “Stubb” منتشر شد. پنج عضو گنگار با ویولن، ساکسیفون، گیتار، باس و درام صدا می دهند. فقط از کوه به آنجا رفت.

به هر حال، Scotsman Skipinish فستیوال Tønder را در چهارشنبه 21 آگوست افتتاح خواهد کرد، بنابراین ما آماده هستیم و می‌توانیم در چهار روز آینده روی همه نوع موسیقی اضافی حساب کنیم – از چهارشنبه تا شنبه شب، امسال، واقعاً. این روزها همچنین مفاهیم محبوب دایره خانم ها و دایره آقایان را به نمایش می گذارند، که هر دو لحظات جادویی، تجربیات غیرمنتظره و معرفی هایی را ایجاد می کنند که اغلب طولانی تر از آهنگ های فردی هستند، اما با جو فراوان و حال و هوای خوب.

حلقه زنان توسط مری گوتیه آمریکایی، همکارش جیمی هریس، از کانادا Candice Lacina از گروه Hello Darlins، از اسکاتلند جولی فاولیس محبوب، خواننده گیلیک و نوازنده چند ساز تشکیل شده است. و اینجا در خانه از ملاقات با سیگنه سوندسن، که همچنین برای آخرین آلبومش “چه کسی دیگر عاشق نخواهد شد” تمجیدهای زیادی دریافت کرد.

حلقه مردانه (همچنین) همراه با آهنگ هایشان می نوازند و داستان های خوبی تعریف می کنند. خواننده/ترانه سرای آقایان امسال از ایالات متحده، کانادا، هلند، ایالات متحده و اوگاندا آمده اند. آخرین ترانه سرا جان موک است که در این کشور آفریقایی به دنیا آمد و بزرگ شد اما به ایالات متحده نقل مکان کرد و در آنجا کارش شروع شد. تیم اوبراین، ترانه‌سرا، استاد بلوگراس و پیشکسوت استیج‌های جشنواره Tønder، در راه است و ما یک بار دیگر از یک بلوز بزرگ هلندی‌تبار لذت خواهیم برد.

و هانس تیسینک گیتاریست چینی. این جشنواره، مانند برخی دیگر، تقریباً بخشی از DNA جشنواره از آغاز آن در دهه 1970 بوده است. از کانادا یک گردهمایی مجدد با ترانه سرا و گیتاریست عالی اسلاید جوی لاندرث و دو عضو سوپرگروه Hello Darlins، مایک لیتل و برت اشتون برگزار می شود.

مجریان سابق رادیو، سورن رب و الکس نیبورگ مدسن، که سال‌هاست برنامه محبوب خود “Brødrene” را به صورت زنده در DR و از TF پخش می‌کنند، درست مانند سال 2023 بازمی‌گردند و امسال با حجم کامل خواهد بود. این دو اکنون ایستگاه رادیویی خود را دارند، رادیو مارس، که در ماه آوریل افتتاح شد و با استقبال زیادی روبرو شد. این دو جنتلمن با استعداد و موسیقی دوست در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از ساعت 11 تا 13 روی صحنه بولرو رها می شوند، جایی که هنرمندان فعلی Tønder برای گفتگوی دلپذیر و موسیقی زنده از آنها دیدن می کنند. عنوان Brunch Med Brødrene است و مخاطبان می توانند به طور همزمان کمی برانچ بخرند و از دنیای رادیو مریخ لذت ببرند.

در مورد «مجموعه» دیگری از مجریان، کلاوس لینگگارد و هنریک کیچ، که از طریق پادکست خود «Rockhistorier» به گوشه و کنار جهان موسیقی و اکنون نیز «داستان‌های عامیانه» می‌رسند، همین‌طور است. برای این دو نفر فقط دو نوع موسیقی وجود دارد: خوب و بد. فقط خودشان باید تعیین کنند که چیست. آنها قبلاً این کار را در TF انجام داده‌اند و دوباره این کار را انجام می‌دهند، با صحبت‌های خوب روی صحنه.

داستان های عامیانه سر صحنه و همچنین بخشی از گفتگوهای GAFFA در Tønder هستند. مجله موسیقی سال گذشته 40 ساله شد و با هنرمندان برگزیده روی صحنه مصاحبه می شود. گفتگوها بر حرفه و ترانه سرایی هنرمندان مورد نظر متمرکز است. و من تعجب می کنم که آیا آنها قرار است مقداری بدهند – یعنی یک یا دو عدد آکوستیک.

کوچولوهای حاضر در جشنواره همچنین می توانند منتظر فعالیت های خلاقانه و سرگرم کننده در دنیای خانواده با دانش آموزان xx، زمین های بازی و کنسرت های کودکان باشند.



دیدگاهتان را بنویسید