زنده: جشنواره Skagen: Louise Hammershøj & Band، Phønix، Lars Lilholt Band | rootszone.dk


پنج‌شنبه شب سه گروه از سال‌ها و ژانرهای مختلف روی صحنه مرکز فرهنگی و سرگرمی حضور داشتند. با لوئیز هامرشوج، اولین بازیگر جشنواره با یک گروه شروع شد. آهنگساز و خواننده جوان اهل یوتلند شمالی با صدای دلنشین خود اجرای فوق العاده ای را ارائه داد و بلافاصله مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.

او تعدادی از آهنگ‌های اخیر خود را اجرا کرد، مانند «Walk and Out»، «Wait and See» و همچنین آهنگی را که ۱۳ سال پیش نوشت، «Circles» را اجرا کرد. تنها یک آهنگ دانمارکی در ست لیست او وجود داشت، “Måneskin” که او آن را با پیانیست خود اجرا کرد. اما در غیر این صورت او پنج مرد در گروه عالی خود داشت که از خواننده با استعداد حمایت می کردند، اگرچه در شماره ماقبل آخر او ثابت کرد که به راحتی می تواند به تنهایی از عهده آن برآید.

با این حال، او برای شروع آهنگ با کلید درست مشکل داشت و مجبور شد چندین بار تلاش کند. قبل از اینکه او را درست بزند اما او خیلی حرفه ای با آن برخورد کرد و به همین دلیل از دوره اخراج نشد. همانطور که او گفت، زمانی که پخش زنده است ممکن است اتفاق بیفتد. در واقع توسط یک اولین کار بسیار خوب انجام شد و همچنین یک تشویق ایستاده برای لوئیز و گروه وجود داشت.

همچنین با تشویق ایستاده به پایان رسید زیرا Phønix مجموعه خود را قبل از اجرای آهنگ معروف قرون وسطایی “من یک گرگ، یک روباه، یک خرگوش دیدم” را به عنوان نوازنده به پایان رساند. (لینک زیر). اما قبل از آن، از جمله از “Elverhøj” دیدن کرده بودیم، که نام آخرین تک آهنگ کوارتت است که در آلبوم جدید Phønix که در ماه آگوست منتشر می شود، قرار خواهد گرفت. آهنگ‌های زیبای اینسترومنتال مثل «سقف‌های بلند» وجود داشت. در مجموع، گوش دادن به داستان های خوب و اشعار ماجراجویانه ترانه های محلی قدیمی، که گروه به آنها جان تازه ای هیجان انگیز می بخشد، لذت بخش است. آنها می دانند که چگونه با نوازندگی عالی به روح موسیقی محلی به شیوه ای بسیار سرگرم کننده برسند.

این شب با صدای موزیکال گروه Lars Lilholt به پایان رسید که با بسیاری از آهنگ های شناخته شده و محبوب که توسط تروبادور شرقی Jutland به شکلی جذاب روایت می شد، از تماشاگران پذیرایی کرد. می تواند جان تازه ای به آهنگ های شناخته شده ببخشد، حتی اگر آنها را “چند” بار شنیده باشید. جهان غزلی محبوب و ملودی های خوب او مردم را بر پا کرد و بسیاری از آنها را همراهی کرد.

همچنین مایه خرسندی است که مادز کیولر هنینگسن را دنبال می کنم که تقریباً بخشی از گروه بوده است. هفت سال. همانطور که لارس لیلهولت می گوید، او روی “همه چیز قابل اشتعال” بازی می کند. یعنی فلوت های مختلف، قاشق صدفی و لیر. او وارد کفش های دوران کودکی موسیقی خود در «ROD» شد و در چندین گروه موسیقی محلی شناخته شده شرکت کرد.

هنگامی که گروه لارس لیلهولت برنامه شب را به پایان رساند، تماشاگران پس از سومین کنسرت بزرگ این پنجشنبه شب، بار دیگر ایستادند و تشویق کردند.

https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=jeg%20s%C3%A5%20en%20ulv,%20en%20r%C3%A6v,%20en%20hare%20ph%C3%B8nix% 20youtube&mid=CA92193F25748F6FB774CA92193F25748F6FB774&ajaxhist=0



دیدگاهتان را بنویسید