جشنواره فولکلور رایگان فانو شماره 13 یک بهشت ​​موسیقی است | rootszone.dk


اوضاع در فانو خوب پیش می رود. یک رویداد به سختی قبل از رسیدن رویداد بعدی تمام شده است و FFFF به زودی این کار را انجام خواهد داد، یعنی در روزهای 25 تا 27 جولای. جشنواره میکرو، همانطور که خودشان آن را می نامند، برای سیزدهمین بار برگزار می شود و همه چیز در Sønderho Forsamlinghus و در کلیسا برگزار می شود.

اما این جشنواره کوچکتر از این نیست که 18 نام بسیار متفاوت از بیش از 12 کشور ارائه شده است، و شما می توانید انتظار داشته باشید که یک عالم کوچک عامیانه بسیار خاص باشد. موسیقی که به جای خیابان های عریض، در خیابان های کج موسیقی محلی قدم می زند، اما در عین حال این کار را با دیدی وسیع، افق های گسترده، عشق و جاه طلبی های بلند انجام می دهد.

جشنواره فولکلور رایگان Fanø را نیز باید به عنوان پناهگاهی در منظر جشنواره درک و تجربه کرد. این در مورد نام های برتر، مناطق VIP و صحنه های جشنواره بزرگ نیست، بلکه بیشتر در مورد مشارکت و موسیقی خوب به روشی شاید کمی جایگزین تر است.

در اینجا می توان به موسیقی گوت بریتانیایی از آلیسون کاتن اشاره کرد که در تعدادی از جشنواره های بزرگ نوازندگی کرده است، Islaja فنلاند، که در اولین جشنواره Free Folk در سال 2010 نوازندگی کرد، یک مهمانی رقص با موسیقیدان تونسی عمار 808، موسیقی محلی مصری آمیخته با جاز روانگردان. از The Handovers، آهنگ های شخصی در ترکیبی از ایندی، هیپ هاپ و جاز از درامر و خواننده Øyunn (معروف به عنوان مثال از Efterklang).

به همین ترتیب آرون دال نروژی با الکترو کانتری، یگور زابلوف از بلاروس، VÄLVE از بریتانیا، میکا آکیم (سوئد) و در میان نام‌های دانمارکی، گروه پسرانه (و قدیمی‌ترین) خود Fanø و Baujillaud خواهند بود. ULC Trio! این سه نفر پیتر اوبراند ویولن، سونیچ لیدوم با آکاردئون/هارپ و سیموس کیهیل، گیتار/بوزوکی (و صدای دوست‌داشتنی) هستند و سپس همه چیز در مورد موسیقی توپی واقعی و معتبر Fanø/Sønderho است.

اما برنامه قطعاً با هدف گسترش افق های موسیقی، استراحت، تفریح ​​و لذت بردن از مهمانی، غوطه ور شدن و شگفت زده شدن است. و این یک جشنواره کوچک با تعداد محدودی بلیت است که بیشتر فروخته شده است، اما تعدادی بلیط یک روزه برای فروش درب منزل وجود خواهد داشت. فستیوال فولک رایگان Fanø یک جشنواره خرد است که توسط داوطلبان برگزار می شود و برای رویارویی های جدید بین سنت های موسیقی محلی و سنت های تجربی تر با عبارات بسیار رنگارنگ و افسانه ای برگزار می شود.



دیدگاهتان را بنویسید