سی دی: رون رابرت فریس m. fl.: ساخته شده برای راحتی، جلد 2 | rootszone.dk


2 و نیم سال پس از انتشار اولین آلبوم او، جلد 1، شاهد تولد جلد 2 بود. آلبوم مانند جلد 1، یک پروژه مشترک است، زیرا فریس شخصیت متحد و رهبر گروه … و آهنگساز و ترانه سرا است. از همه آهنگ ها

این که این پروژه فریس است، از بافت محکم موسیقی مشهود است، حتی اگر ارجاعات پاپ واضح و یک تصنیف nyckelharpa و گیتار در این فرآیند رخنه کرده باشد. و همچنین علیرغم این واقعیت که اعداد بلوز خالص تر، تنوع زیاد و پالت وسیعی از موسیقی بلوز را در ریتم های مختلف، پیشرفت هارمونیک و حالات مختلف نشان می دهند.

نوازندگان این آلبوم عبارتند از: سارا جانا وستفال (خواننده)، کریستین هاف (درام و سازهای کوبه ای)، جسپر هاینز (گیتار و گیتار آکوستیک)، نیلز اول پولین (خواننده)، یان هانسن (پیانو)، کن لندینگ (گیتار) کریس گری (گیتار و آواز)، پری استنبک (گیتار و نیکل هارپا)، راسموس استنهولم (ارگ و پیانو)، جسپر ایورسن (پرکاشن)، مایکل اولسن (سکس)، استفان فریس رینگیو (ترومبون)، هانس کریستین اربز (ترومپت) و به همین ترتیب Rune Robert Friis (آواز، گیتار، برنامه نویسی و باس الکتریک).

یافتن مطالب برای آلبوم آسان نیست و اطلاعات همراه آن چندان آموزنده نیست. با این حال، نشان می‌دهد – همانطور که تا حدی از بررسی‌های جلد 1 مشهود است – که این آلبوم هم ادای احترامی است به زندگی کمی کندتر، آزادتر و خلاقانه انسان و در عین حال دغدغه‌ای برای افراد شلوغ و تک بعدی. زندگی به طور خلاصه، این آلبوم مجموعه‌ای موسیقایی از لغزش‌های آبی در مورد شرایط وجودی ما در دنیایی است که همیشه در حال شتاب است. با این حال، بدون محتوای متن واقعی و مقدمه ای برای سی دی، این داور در رمزگشایی این ویژگی های موسیقی به عنوان چنین مشکلی دارد. اما آلبوم بدون شک هم حالتی آبی از مالیخولیا و هم شادی جوشان را به جا می گذارد.

با طراوت، محیط ریشه دانمارکی گسترده است و شامل هر دو سبک اسکاندیناوی، بریتانیایی/ایرلندی و آمریکایی، از جمله بلوز است. اگر با دقت گوش کنید، خویشاوندی وجود دارد.



دیدگاهتان را بنویسید