جشنواره Tønder در Hages | rootszone.dk


اگر می‌خواهید «شروعی سریع» در جشنواره توندر امسال داشته باشید، می‌توانید این کار را از روز جمعه 16 آگوست انجام دهید، زمانی که نوری مک گرگور یک کنسرت آکوستیک را در ساعت 4 بعدازظهر در میخانه موسیقی در مرکز شهر اجرا می‌کند و احتمالاً برای بسیاری از کسانی که تجربه دارند می‌شناسند. قبلا در Tønder شرکت کرده بود. بعداً همان روز، «دنیای مدرن» بازی می‌کند، و سپس همه چیز در خود هاگز و از دوشنبه 19 آگوست در حیاط دنج اتفاق می‌افتد.

ماریا مولد

روز شنبه گروه سه گانه مارکنز گولد اجرا می کند که آهنگ هایی از زندگی روزمره و طبیعت محلی را در برنامه خود دارد. از برنامه یکشنبه می توان به Drones & Bellows و O'Hein & Friends اشاره کرد که هر دو از Jutland جنوبی هستند. دومی در جشنواره زمستانی امسال در استریب بازی کرد.

روز بعد می‌توانید از جمله، The Fire Once Lost و POPlic را تجربه کنید، و یک روز قبل از افتتاح جشنواره Tønder، دو نسبتاً جدید Molde & Nielsen با آهنگ‌هایی به زبان دانمارکی درباره زندگی روزمره روی صحنه خواهند رفت. این دو بعدازظهر چهارشنبه نیز بازی می کنند.

وینگارد

بعد از آن شب، Bound By Law (تصویر بالا) با کشور شاد و پرانرژی آنها/آمریکا آماده است. شما همچنین می توانید بیشتر از این ژانر را تجربه کنید زمانی که Vingard از Jutland شمالی در چهارشنبه شب بازی می کند. پیش از آن، آن ایبن و تمپس، خواننده و ترانه‌سرا، ریشه‌ها و موسیقی کانتری را ارائه می‌کنند.

گرگ هارپین و گوسفند سیاه

خط‌آپ پنج‌شنبه و شنبه شامل گروه پرانرژی هارپین ولف و گوسفند سیاه می‌شود، و در اینجا فرصتی برای موسیقی بلوز واقعی با جذابیت و گرما ارائه می‌شود. جمعه و شنبه شب، Potters Jig با آهنگ‌های بسیار آشنا و پرانرژی ایرلندی و اسکاتلندی آغاز می‌شود، و همچنین در جمعه/شنبه، موسیقی کمانچه واقعی توسط Maltekspressen ارائه می‌شود که در هر دو روز Gårdhaven را در اختیار دارد.

اوهین

اگر به کنسرت‌های صمیمی‌تر علاقه دارید و شانس امتحان تخم‌مرغ آفتاب‌خورده، سوپ گولش خانگی یا چیزهای کاملاً متفاوت را دارید، Hagges بهترین مکان است. از ساعت 12:00 الی 02:00 از ساعت 17-19 باز است. 20 اوت، سه شنبه از ساعت 11:00 تا 04:00! و در طول جشنواره در حال حاضر از ساعت 10:00 صبح تا 04:00 صبح.

وقتی جشنواره Tønder در روز شنبه به پایان می رسد، اگر فقط می خواهید پس از تجربه های موسیقی زیاد استراحت کنید، می توانید یکشنبه بین ساعت 10:00 تا 18:00 از Hagges دیدن کنید. در این روز موسیقی زنده وجود ندارد.



دیدگاهتان را بنویسید