AAFF و شلخته-سپتامبر | rootszone.dk


جشنواره فولک آرهوس برای چهار روز موسیقی از 5 تا 29 شهریورماه آماده است. جشنواره امسال شامل انواع مختلفی از کنسرت ها و فعالیت ها است. بنابراین پنجشنبه 26 یک کنسرت داستان گویی، کنسرت رقص و جام و رقص در برنامه دارد.

روز بعد کنسرتی برای کوچولوها با جسپر وینتر و ماریا لوئیس بوگ در حال اجرای “کنسرت خزیدن کودک” برگزار می شود! بعداً در همان روز، جولی هتلند و گروه Marvara Quintet یک کنسرت مهمانی با نوازندگان سوئدی، بلژیکی و دانمارکی اجرا می‌کنند که در حال کار شاپ و پارازیت هستند.

شنبه با آواز خواندن مادربزرگ ها در توپ بچه ها آغاز می شود. سپس یک کارگاه رقص و گروه کر، قبل از کنسرت با کوارتت انگلیسی/ایرلندی Flook وجود دارد. سپس امکان رقص نوردیک در یک کارگاه وجود دارد و سپس می توان آن را در عمل آزمایش کرد که Østjyderne و Kristine Heebøll به همراه گروه برای رقصیدن بازی می کنند.

سپس جشنواره روز یکشنبه با کارگاهی برای کودکان و نوجوانان با نوازنده ویولن لوئیز ونگسگارد و بعداً کارگاهی دیگر با میا گولدامر و مورتن موزیکوس به پایان می رسد. این زوج میزبان موسیقی محلی نیز هستند. پس از آن، دو سوئدی میدل و هدین به ترتیب با نوازندگی چنگ نیکل و ویولن کنسرتی اجرا خواهند کرد.

این جشنواره ای خواهد بود که هم به نسل های آینده و هم نسل های فعلی موسیقی محلی می پردازد.

https://www.facebook.com/aarhusfolkfestival/




دیدگاهتان را بنویسید