LP: Molly Tuttle & Golden Highway: City of Gold | rootszone.dk


مولی تاتل، همراه با گروهش Golden Highway، در سال گذشته به طور مداوم در سراسر ایالات متحده در جاده ها بوده و بیش از 100 کنسرت اجرا کرده است. جمعیت زیادی برای تجربه این پدیده بلوگراس به فستیوال ها و سالن های کنسرت بزرگ هجوم می آورند و نه تنها محبوب است، بلکه واقعا چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

مولی رز تاتل (متولد 1993) یک نوازنده چند ساز، خواننده، ترانه سرا و مربی است. او دختر پدر و مادری اهل موسیقی است و در 13 سالگی آلبومی را با پدرش جک تاتل ضبط کرد. او با خانواده نواخت، تحصیلات خود را به پایان رساند و به سرعت به یک گیتاریست و بانجویست نخبه تبدیل شد و برای نوازندگی و ترانه سرایی خود جوایزی را به دست آورد. در سال 2015، او به نشویل نقل مکان کرد و اولین آلبوم انفرادی خود را با نام Rise EP منتشر کرد.

او در سال 2017 جایزه بهترین گیتاریست سال انجمن موسیقی بلوگرس را به عنوان اولین زن دریافت کرد. او سپس گروه خود را تشکیل داد و آلبوم “When You're Ready” را منتشر کرد. با این حال، آلبوم بعدی Crooked Tree مورد توجه ملی قرار گرفت و برنده آلبوم سال، آهنگ سال و خواننده زن سال شد.

با آخرین آلبوم، “شهر طلا”، تاتل تعدادی جوایز موسیقی را خارج از محیط بلوگراس دریافت کرد – یعنی یک جایزه بین المللی موسیقی محلی و یک جایزه گرمی – و به حق. در این آلبوم، او با کمک گروهش: برانوین کیث-هینز (ویولن، آواز)، دومینیک لزلی (ماندولین)، کایل تاتل (بانجو، آواز) و شلبی، توانست استعداد فراوان، نوازندگی ویرتوز و دامنه موسیقی عالی خود را به رخ بکشد. به معنی (باس، آواز).

تاتل البته با رپرتوار سنتی بلوگرس آشناست، اما آلبوم را با آخرین آهنگ های خودش ارائه می کند. او موفق می‌شود مضامین جستجوگران طلای کالیفرنیا و شوالیه‌های ثروت را با نسخه‌ای از آلیس در سرزمین عجایب ترکیب کند و در عین حال روایت‌های آهنگ معاصر را اضافه کند.

او همراه با استعداد جوان، بیلی استرینگ، توانست بلوگراس را به مخاطبان زیادی بیاورد. حتی در اروپا نیز ما پذیرای این سبک شده‌ایم، بنابراین اکنون می‌توان امیدوار بود که مولی تاتل و بزرگراه طلایی نیز تمایل و زمان بازدید از دانمارک را داشته باشند.

(تاتل در سنین بسیار پایین مبتلا به آلوپسی آره آتا، بیماری که باعث ریزش مو می شود، تشخیص داده شد. او نه تنها پذیرفته است که نمی تواند از این اختلال فرار کند، بلکه سفیر یک بنیاد ملی است که به افراد مبتلا به این بیماری کمک می کند. تاتل صراحت را انتخاب کرده است و به عنوان مثال اخیراً برای یک صحنه باز کلاه گیس عوض کرده و در مصاحبه ها در مورد آلوپسی صحبت کرده است.) https://www.mollytuttlemusic.com/



دیدگاهتان را بنویسید