زنده: دیلن ارل و کریس آکر، موجو، Kbh. | rootszone.dk


این یک شب آرام و مفرح در موجو بود، زیرا دو خواننده، گیتاریست و ترانه سرای آمریکایی اولین کنسرت خود را در روز پنجشنبه به عنوان شروع یک تور باشگاهی بزرگ در اروپا برگزار کردند. پشت کنسرت Up Close Concerts کپنهاگ، دو عاشق فداکار موسیقی آمریکایی و کانتری است.

کریس آکر با یک مجموعه انفرادی شروع به کار کرد که نشان می‌داد او میراث وودی گاتری، جان پرین، کریس کریستوفرسون و شل سیلورستاین را دارد. او کاملاً مطابق با اسطوره خواننده محلی فقیر است که ممکن است روزی آهنگ موفقی را دریافت کند که می تواند زندگی او را کاملاً تغییر دهد. آهنگ های او اصیل و غالباً تفکرات پوچ هستند، اغلب بر اساس نزدیک ترین آشنایان او، خواه عاشق، دوست یا همسایه باشند.

«مواظب باش اگر همسایه من هستی. من ممکن است یک آهنگ برای شما بنویسم.» با اشعار صمیمانه، خنده دار و جسورانه و گروه های کر جذاب، آهنگ های او از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

بعد نوبت دیلن ارل بود. نه فقط کلاه، بلکه صدا و آهنگ های او نشان از یک خواننده و ترانه سرای کانتری قدیمی مدرسه داشت. او یک گیتار الکتریک را برای برنامه انتخاب کرده بود. باریتون گرم او می تواند هم در رجیستر عمیق و هم در فریادهای بلند حرکت کند و بسیار متحرک بود.

اما او همچنین بامزه و حرفه ای بود. او می‌توانست پیش از شروع آواز خواندن و نواختن، مقدمه‌ای برای یک آهنگ به صورت اسلاید در متن شعر اول ایجاد کند – بسیار چشمگیر. و همچنین اشعار شیوا و آهنگ های جذاب می نویسد.

این کنسرت در حالی به پایان رسید که هر دو نوازنده روی صحنه رفتند و به نوبت یکدیگر را همراهی کردند. در حالی که آهنگ‌های آن‌ها قبلاً نسخه‌های کوتاه‌شده دو یا سه دقیقه‌ای بوده‌اند، می‌توانید با فضایی برای سازهای پشتیبان بیشتر حس صدای آنها را دریافت کنید. این را می توان در هر یک از سه آلبوم انفرادی آنها نیز شنید که می توان آنها را توصیه کرد. هم استیو ارل و هم کریس آکر، نوازندگان کارکشته، با تجربه و جذابی هستند که به وضوح عادت دارند با رویکردی تازه و در عین حال موسیقی صادقانه مخاطب را مورد خطاب قرار دهند.



دیدگاهتان را بنویسید