اولین جشنواره در سال 2025 | rootszone.dk


در حالی که جشنواره جوبیلی Tønder امسال نزدیک است، جشنواره زمستانی سال آینده در Strib دارای شش نام اول برای صحنه های بزرگ آماده روی پوستر است. این جشنواره از 6 تا 9 فوریه برگزار می شود.

راسموس لیبرت

راسموسن شاید بیشتر از زمان خود به عنوان خواننده اصلی در Danser med Drenge شناخته شود، اما اکنون او به عنوان یک خواننده و ترانه سرا به تنهایی ایستاده است. در همین رده، خودروی کپنهاگ، امیل پترسن، با گذشته‌اش در اولیگه نومره، پیش از انفرادی در سال 2017، با کم‌کم موفقیت محبوبش برای Amager Forbrænding قرار دارد. هر دو در برنامه جمعه هستند.

HPLange

«قطار بلوز» محبوب روز شنبه، 8 فوریه روی صحنه می‌رود و با HP Lange به عنوان راننده ماهر، بخار در کتری‌های بلوز تضمین شده است. از طرف دیگر پیتر سامر با پال در جهان تنهاست که موضوع تور پاییز/زمستان اوست.

قبل از پایان جشنواره زمستانی استریب 2025، چند کارت واقعا قوی دیگر در برنامه یکشنبه وجود دارد. آلن تیلور نیازی به معرفی ندارد. (عکس بالا) تروبادور انگلیسی خوش نواز/خواننده، نوازنده ای بسیار محبوب با شخصیت خونگرم و آرام خود هنگام اجرای آهنگ های فولکلور شناخته شده و کمتر شناخته شده خود است.

جولی برتلسن و راسموس لیبرت در واقع با هم فامیل هستند و در اینجا دوتایی را با داستان ها و آهنگ های خوب تشکیل می دهند. آنها هر دو سفیران فوق العاده گرینلند هستند.

هنوز هم گزینه ای برای خرید بلیت مهمانی به قیمت 880 DKK برای سه روز با کنسرت های فراوان در سالن 1 و 2 وجود دارد. اطلاعات بیشتر درباره جشنواره در ادامه خواهد آمد.




دیدگاهتان را بنویسید