فینال جشنواره Tønder با یک انفجار | rootszone.dk


برای پنجاهمین سالگرد تولد جشنواره Tønder در سال جاری، چهار روز موسیقی محلی، جامعه و داوطلبانه در یک جشن کاملاً غیر معمول و بسیار دیدنی، یعنی یک نمایش بزرگ آتش بازی به اوج خود می رسد. شنبه شب، 24 آگوست، ساعت 23:15، زمانی که آسمان بالای محل جشنواره صحنه نمایش نور عظیمی با چتری و چتر می شود، اتفاق می افتد.

مخاطبان، داوطلبان و همکاران همگی می‌توانند این را با هم تجربه کنند تا سازها و آوازهای اطرافشان بتوانند استراحت کنند. با این حال، Visemøllen یک مهمان مخفی ارائه می دهد که از 22 شروع می شود، در حالی که Leftover Salmon از ساعت 22.15 در چادر Jam بازی می کند. یک پایان مشترک وجود دارد و بنابراین آیا دایره در چادر 1 در ساعت 10:50 شب و در نتیجه به زمان آتش بازی می شکند.

ساعت 23:30 در استیج اوپن ایر، جلسات فیل اسکاتلندی آماده است. او در بولرو نیز توسط فرح اسکاتلندی 23.45 بازی می‌شود، و بعداً در Tent 2، یعنی از ساعت یک و ربع، جیم لادردیل آمریکایی و The Game Changers شروع می‌شوند، در حالی که برنت کاب در همان زمان در کلاب استیج بازی می‌کند. بنابراین مهمانی حتی پس از مرواریدهای بزرگ و درخشان در آسمان به همین اندازه ادامه دارد. ** و توجه: به عنوان بخشی از رویداد، بخشی از فضای باز در پایان عصر بسته خواهد شد تا تجربه ای خوب و ایمن برای همه تضمین شود. همچنین ورودی شرقی موزه هنر نیز از ساعت 22:45 تا 23:45 بسته خواهد بود. TF همه را تشویق می کند که بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

درباره همه ابتکارات جدید، رویدادها و چیزهای عملی در tf.dk بخوانید




دیدگاهتان را بنویسید