#TF 24: با طوفان، جزر و مد، فضای عالی و موسیقی | rootszone.dk


پنجاهمین سالگرد جشنواره Tønder به درستی جشن گرفته شد و کارکنان rootszone.dk در آنجا حضور داشتند و در جشن ها شرکت کردند و در آینده هم برنامه موسیقی چشمگیر و هم رویدادهای خارق العاده را توصیف خواهند کرد.

تجربیات ما در مورد موسیقی و “احساس تندر” با تعداد زیادی عکس در طی چهار روز تکمیل خواهد شد. و اگرچه طوفان تأثیر زیادی داشت، اما نتوانست لذت ملاقات در اطراف موسیقی را در عبارات متعدد آن از بین ببرد. هیچ ایرادی در جو وجود نداشت، به جز شاید آخرین ساعات اواخر شنبه شب/صبح یکشنبه که به اردونشینان ضربه سختی وارد شد. آخرین کنسرت Open Air با Elephant Sessions باید لغو می شد. چند لغو دیگر در طول مسیر به معنای چند تغییر دیگر بود، اما آنها به خوبی مدیریت شدند.

TF24 تنها جشن سنت ها نبود. در طول سال ها ابتکارات جدیدی هم در برنامه و هم در چارچوب فیزیکی وجود داشته است، تنظیمات کوچکی در ساختار صحنه و مناطق مختلف هم در زمین جشنواره و هم در مناطق کمپینگ انجام شده است. جنگل تفریحی جدید یک مکان خوش‌آمد و محبوب بود.

نمی‌توان از این واقعیت اجتناب کرد که ویژگی‌های این جشنواره نسل قدیمی‌تر است که برای بسیاری سال‌ها مخاطب وفادار و فداکار بوده و سالمندان غالب بوده‌اند. ما به افراد جوان بیشتری نیاز داریم – فقط برای افزایش سطح انرژی و اضافه کردن مقداری رنگ به سایه های خاکستری در بالا. اشتیاق و تعهد هیچ اشکالی ندارد.

خوشبختانه، بسیاری از خانواده های دارای فرزند راه خود را پیدا کرده بودند و برنامه شامل کنسرت های فولک اسپات با مکانی برای نوازندگان جوان، کنسرت مدارس دعوت شده و فراموش نکنیم گروه فولک بالتیکا است.

صحنه باز در طول سال ها میزبان بسیاری از نام های جهانی بوده است، اما کنسرت بزرگ سالگرد احتمالاً بزرگترین جمعیت در تاریخ جشنواره را به خود جلب کرد. به نظر می‌رسد پوشش رسانه‌ای بزرگ‌تر از همیشه است و در این زمینه جشنواره Tønder واقعاً در صفحات اول قرار گرفت – به دلیل طوفان (خوشبختانه نسبتاً کوتاه) که اواخر شنبه شب رخ داد.

اما “دایره ناگسستنی است” و جشنواره با خوشحالی نیم قرن جدیدی را آغاز می کند. در کنفرانس مطبوعاتی اختتامیه صبح شنبه، مدیریت از جشنواره سالگرد ابراز خرسندی کرد و منتظر است و در حال حاضر برای سال 2025 کار می کند. فروش بلیت آغاز شده است.

در زمان آینده بسیار بیشتر بخوانید.



دیدگاهتان را بنویسید