#TF 24: Live: Kellie Loder، Visemøllen و Klubscene: Charming Troll از کانادا | rootszone.dk


“فوف! عجب! چه مخاطبی! من چیزهای خوب زیادی در مورد جمعیت Tønder شنیده‌ام، اما این چیزی است که من تجربه کرده‌ام.» به طور خودبه‌خودی از یک کلی لودر خسته، گیج و شاد می‌آید که پس از اولین کنسرت خود در دانمارک در پشت صحنه Visemøllen قدم می‌زند.

خواننده، گیتاریست و ترانه سرای کانادایی (متولد 1988) از زمانی که آهنگ هایش را در حدود سال 2016 شروع کرد، کمی همه چیز را امتحان کرده است. به عنوان مثال، او گفت که در یکی از کلوب های کوچک مردی فریاد زد: “حالا چند آهنگ واقعی پخش کنید. نه آنهایی که شما ساخته اید.”

اما لادر به “اختراع” آهنگ ها ادامه داد و افراد بیشتری از آنها خوششان آمد. من می توانم با آن ارتباط برقرار کنم زیرا آنها آهنگ های دوست داشتنی و صادقانه ای در مورد حلقه درونی او و افرادی هستند که او هنگام شروع تور ملاقات کرد.

در سال 2009، اولین آلبوم او “راه” منتشر شد که به چهار آلبوم دیگر تبدیل شد، از جمله آخرین “Transitions” او. او شهرت زیادی به دست آورده و جوایز موسیقی زیادی دریافت کرده است و در سال 2022 نایب قهرمان مسابقات Canada's Got Talent شد. او دارای طنز، حضور فوری صحنه و بداهه است.

دو نمایشی که من شرکت کردم خیلی متفاوت بودند. موارد مورد علاقه من “Gross With You” (درباره عشق جدید)، “When We Kiss” (درباره عشق)، “عزیزم من می ترسم” (درباره ترس از ارتفاع) بودند. به عنوان مقدمه ای برای یک آهنگ، او در چادر از ما پرسید: «ما همه لباس دوست داریم، نه؟ لباس های گلدار، لباس های بلند، لباس های کوتاه، لباس های دامن شترمرغ، لباس های آستین پفی. من یک آهنگ در مورد آن نوشتم. اسمش “من لباس را دوست ندارم”! حتی نیازی به توضیح برای ما نبود که او یک لزبین اعلام شده است.

همانطور که گفته شد، او در کلوب استیج نیز با استقبال گرمی مواجه شد و برخلاف تعدادی دیگر از هنرمندان جشنواره، تشکر از او تکرار یا دستکاری نشد. ما فقط نمی‌خواستیم او را رها کنیم و او مجبور شد یک انک فوق‌العاده بدهد.

در سردرگمی جذاب خود برای این کار آماده نشده بود. “خب، اما پس از آن من باید یک آهنگ را اینجا و اکنون “اختراع” کنم” و این شیرین کاری موفقیت آمیز بود! پس از چند بیت در مورد سفرش از کانادا به توندر با آهنگی ساده، او آهنگی را سفارش داد که همه با هم خواندیم: «تا توندر تا آخر نخوابیدم. تو راه اینجا نخوابیدم من تا توندر نخوابیدم. به من استراحت بده یک آبجو به من بده.»



دیدگاهتان را بنویسید