#TF24: زنده: Skippinnish: Scottish Coal Opener در | rootszone.dk


قبل از اینکه گروه اسکاتلندی Skipinnish برای اولین کنسرت جشنواره روی صحنه برود، شهردار توندر، یورگن پاپ پترسن سخنرانی کرد و سپس حامی جشنواره توندر، HRH Princess Marie، پنجاهمین جشنواره را افتتاح کرد. آبی. با این کلام که موسیقی در فراسوی مرزهای کشور پل می‌سازد و خاطره و جامعه می‌آفریند.

آلن لونتال، که سفیر آمریکا در دانمارک است، ممکن است اضافه کند که موسیقی صرف نظر از اینکه از کجا آمده‌ایم و به چه اعتقادی داریم، ما را به هم متصل می‌کند و به همه بدون توجه به ملیت یا پیشینه، تجربیات جدیدی می‌دهد. هر سه سخنران همچنین از تعداد زیادی داوطلب تشکر کردند، زیرا بدون آنها جشنواره ای برگزار نمی شود.

بعد از کلمات بسیار زیبا، نوبت به پخش موسیقی می رسد! اولین گروه از جشنواره سالگرد بسیار مناسب از اسکاتلند بود، زیرا موسیقی سلتیک همیشه جایگاه مهمی در برنامه داشته است. Skipinnish می‌تواند ۲۵ سالگی خود را امسال جشن بگیرد، بنابراین مناسب بود که آنها در Open Air در جشنواره پنجاهمین سالگرد Tønder افتتاح شدند.

دو تن از اعضای گروه، آکاردئونیست، آنگوس مک‌فیل و اندرو استیونسون، نوازنده بادی، به تأسیس گروه کمک کردند، گروهی که نام خود را از مکانی در منطقه‌ای که مک‌فال در آن بزرگ شد، گرفته‌است. هشت سال پیش، گروه موسیقی جذاب نوری “تاگو” مک آیور را در آواز دریافت کرد. او قبلاً رهبر گروه Manran بود، اما در سال 2015 به صورت انفرادی رفت و سپس در سال بعد خواننده اصلی گروه Skipinnish شد. “Tago” با صدای تند و زیبا می تواند آهنگ های سلتیک را با سرعت بسیار بالایی مانند بسیاری دیگر بخواند. او چند نمونه از این کار را در حالی که با دو کیپ، آکاردئون، فلوت، گیتار، درام و ویولن همراهی می‌کرد، ارائه داد. همه با شادی و انرژی زیاد.

ما از جمله، The Island، Ocean of the Free، سازهای 20th Anniversary Jigs و The Lads of Mull و Puirt Set را دریافت کردیم، جایی که تاگو توانایی خود را در آواز خواندن خیلی سریع نشان داد. شروع فوق العاده ای برای یک جشنواره سالگرد پر حادثه بود.

گروه همچنین سالگرد خود را با یک کنسرت بزرگ در قلعه ادینبورگ در 12 جولای جشن گرفت.



دیدگاهتان را بنویسید