#TF24 Live: Sylphide، Wingard و Jacob Dinesen: Three Danes قوی | rootszone.dk


پس از افتتاحیه کنسرت اوپن‌آر، همه استیج‌ها در بعدازظهر و عصر چهارشنبه به‌سرعت رفتند. سیلفید با گروه خود متشکل از یوناس کلاوزن ویولونیست، امیل نیلسن باس و جاناتان فیورد در پیانو در صحنه باشگاه حضور داشت – و مرکز متحد کننده گروه سیلفید در شخصیت هلن تونگلوند در چنگ بود. او موضوعات سیاسی را به شیوه ای محتاطانه و در عین حال جذاب ارائه می دهد. همه با اتمسفر در زنگ‌های اسکاندیناوی، حول نوازندگی زیبای چنگ و آواز سیلفید متمرکز شده‌اند.

وینگارد در استیج جلوی ایوان در روستای قانون شکن، اولین کار خود را با Tønder انجام می دهد. او مجموعه خود را با تعداد زیادی آهنگ خوب از اولین آلبوم خود – با شادی فراوان – معرفی کرد. اگرچه بارش شدید باران بسیاری از حضار را مجبور به پنهان شدن در داخل خانه کرد، وینگارد بدون نگرانی ادامه داد و با آهنگ “رویاها” بسته شد. گروه در آن بعدازظهر یک کنسرت در Hagges اجرا کرد، جایی که چند قطعه جدید در صحنه فیلمبرداری وجود داشت، “House On the Hill” و “Save Your Worries”. بالاخره او باید برای یکی از مراحل بزرگتر جشنواره آماده باشد.

این شب متعلق به Jacob Dinesen بود که یک تجربه منحصر به فرد در فضای باز به ارمغان آورد. تازه شروع کنسرت دیدنی بود. بوم بزرگی تمام صحنه بزرگ را پوشانده بود و با افتادن روی زمین، موسیقی آزاد شد. سپس یک مهمانی محکوم به فنا با تعداد زیادی از شماره های جدید در کارنامه وجود داشت که همه با انرژی عالی معمول توسط یک خواننده و ترانه سرای آموزش دیده با صدای قوی ارائه شد.

از این گذشته، جیکوب دینسن در خانه در توندر است و متوجه شد که چگونه در طول کل کنسرت با مخاطبان خود در تماس نزدیک باشد، درست همانطور که در طول آهنگ “جسی” در میان تماشاگران راه می رفت. اما او همچنین به نوازندگانش اجازه می‌دهد تا زمانی که تک‌نوازی‌های مختلف اجرا می‌شود، یا زمانی که به دو خواننده‌اش اجازه می‌دهد روی صحنه ظاهر شوند، در کانون توجه قرار گیرند. همچنین جا برای آوردن خواننده سباستین ولف از گروه کلرمنش برای یک دونوازی انفرادی وجود داشت.

علاوه بر بسیاری از آهنگ‌های جدیدتر، جیکوب دینسن چندین آهنگ خود را نیز اجرا کرد، مانند «Roll With Me»، «Take Me To The River»، «Into Your Arms» و «Beautiful Sight»، هرچند ممکن است این باشد. مایه شرمساری است که تک تک آهنگ ها را به جای بسیاری از تصنیف ها و آهنگ های زیبای آهنگ فولک-راک تازه ازدواج کرده خشم در جنوب جوتلند برجسته کنیم. موسیقی او در تمام سنین قابل مشاهده است که در بین مخاطبان مختلف با همه گروه های سنی قابل مشاهده است.



دیدگاهتان را بنویسید