#TF24: زنده: برنت کاب: فضای باز: Vanddåb | rootszone.dk


هر زمان که یک هنرمند در TF (یا هر جای دیگری برای این موضوع) شروع به کار می کند، علاقه و کنجکاوی من را به اوج می رساند و باعث می شود که آن شخص را به عنوان مثال اولویت دهم. هنرمندان دانمارکی بنابراین برنت کاب 37 ساله ضروری بود. خوشبختانه، این با یک کنسرت چشمگیر پاداش داده شد.

کاب حدود 10 سال را در جامعه ترانه سرای نشویل گذرانده است و همانطور که با افتخار می گفت، آهنگ های او توسط چندین ستاره کانتری ضبط شده است: «یک روز به من گفتند که یکی از آهنگ های من در صدر جدول قرار گرفته است. خب، این نمودار اتفاقاً در یک ایستگاه رادیویی کوچک در تگزاس بود.

کاب همچنین چندین آلبوم به نام خود منتشر کرده است، اما با موفقیت متوسط. بنابراین او به خانه خود در مکون، جورجیا بازگشت، چند نوازنده محلی پیدا کرد، شروع به نواختن با آنها کرد و آنها سال گذشته آلبوم “Southern Star” را منتشر کردند.

سبک نوعی سنگ جنوبی است. اما نه با خدمه بزرگ معمولی، بلکه با یک کوارتت کاملاً هماهنگ.

این راک جنوبی یکپارچهسازی با سیستمعامل علاقه جدیدی را تجربه می کند که ما سال گذشته در TF در شخص گروه Blackberry Smoke نیز آن را تجربه کردیم. این سبک مورد علاقه همه دوستداران موسیقی فولکلور نیست، اما با این وجود کاب مخاطبان بسیار زیادی را در صحنه بزرگ جمع کرد.

همچنین علیرغم اینکه زمان تاثیر خود را گذاشته است. کاب و دوستانش با لباس های صحنه، تجهیزات موسیقی واژگون شده و باران سیل آسا، راه خود را در میان مجموعه ای از آهنگ های راک و آهنگ های آرام تر طی کردند.

کاب را به عنوان یک ترانه سرای بسیار قدرتمند با داستان های بسیار خوب نشان می دهد. “Keep'em on Their Toes”، “If I Don't See Ya”، “30-06″، “Sucker for a Good Time” و عنوان آهنگ بسیار مناسب “Let the Rain Come Down” به آب تعمید تبدیل شد. برای کاب و همکار. به مردم دانمارک

باران متوقف شد و در پایان غروب کاب، خورشید بار دیگر به صحنه و همه ما تابید. دوباره متولد شد و سیراب شد.



دیدگاهتان را بنویسید