#TF24: دور خانم ها و آقایان | rootszone.dk


افراد معمولی TF با مفهوم “Circle” آشنا هستند، جایی که برخی از هنرمندان به نوبت در جلو هستند، با هم بازی می کنند و داستان های بسیار خوبی را تعریف می کنند. در سال 2017 معرفی شد و کمی به یک سنت تبدیل شده است.

امسال، سیگن اسوندسن، مری گوتیه، جیمی هریس (ایالات متحده)، کندیس لاسینا (کانادا) و جولی فاولیس (اسکاتلند) حلقه زنان را تشکیل دادند و در طی چندین دور، چند داستان و تعدادی از محبوب‌ترین آهنگ‌های آنها را دریافت کردیم. اکثر مردم فقط می توانند خود را با گیتار همراهی کنند، اما لاسینا از یکی از نوازندگان (مرد) خود او را همراهی کرد و جولی فاولیس به ما گفت که ما شاهد اولین حضور او به عنوان نوازنده کیبورد بودیم. او یک آهنگ سلتیک و چند ترکیب سنتی خواند که به نظر من هر دو کمی خارج از منطقه راحتی او به نظر می رسید.

دور مردان شامل هانس تیسینک (هلند)، جوی لاندرث، مایک لیتل، برت اشتون (کانادا) و جان موک (اوگاندا/ایالات متحده آمریکا) بود. تیسینک و لندرت با گیتار همراهی کردند و بر این اساس نواختند. گیتار اسلاید آکوستیک و الکتریک. چیزی شبیه به این ممکن است زمانی که تمرین نمی‌شود اشتباه پیش برود، اما در واقع به نظر عالی می‌رسد.

مایک لیتل روی کیبورد، کندیس لاسینا و برت اشتون در گروه Hello Darlings بازی می کنند. آخرین مورد با آوازی که مرا غافلگیر کرد. شاید بهترین صدای جشنواره اینجا بود و این خیلی حرف می‌زند! با این حال، سهم Jon Muq بیشترین تشویق را به همراه داشت (به بررسی ما در مورد کنسرت خود مراجعه کنید: rootszone.dk/tf24-live-jon-muq-visemoellen)

من در طول سال‌ها در بیشتر مسابقات شرکت کرده‌ام و اجراهای خاصی را به یاد دارم که برجسته بودند. Mythen ایرلندی ایرلندی که شکوفا شد و با طنز تمام چادر را درگیر کرد و لزلی استیونز که آنقدر در گروه زنان احساس امنیت می کرد که هم در مورد مشکلات روحی اش صحبت می کرد و هم به شیوه ای دلخراش می خواند.

دو کنسرت سیرکل امسال خوب بود و همچنان پرطرفدار بود، خیمه 1 تقریبا پر بود، تماشاگران به خوبی دست زدند، اما لحظات خاصی که این کنسرت های دگم می توانند ایجاد کنند امسال نبود، من و شرکتم به این کنسرت ها فکر کردیم. حتی در بین نزدیک ترین افراد به شما، تجربیات و سلیقه های موسیقی می تواند بسیار متفاوت باشد، اما ما قبول داریم که کنسرت های امسال کمتر از حد انتظار بود.

هنوز هم دیدن نوازندگان در بستری جدید هیجان‌انگیز است و مفهوم اصلی که احتمالاً از کارگاه‌های ترانه سرایی گرفته شده است، باید کار کند، اما امسال فاقد پویایی و برون‌گرایی بود.

کنسرت ها باید خودجوش به نظر برسند، اما دارای یک لیست مجموعه باشند. چند نفر کمی مطمئن نبودند که آیا اجازه دارند بقیه را همراهی کنند. ما در مورد شکاف جنسیتی صحبت کردیم که شاید از بین برود؟ شاید بتواند به صحنه ای صمیمی تر حرکت کند؟ شاید شرکت کنندگان باید از قبل وظیفه ای داشته باشند، به عنوان مثال. برای نوشتن آهنگی که سپس در جشنواره Tønder نمایش داده می شود؟ البته باید اضافه کرد که تغییرات زمانی ایجاد شد که تیم اوبراین مجبور شد شرکت خود را لغو کند.



دیدگاهتان را بنویسید