نوازنده کانادایی در تور دانمارک چند روز دیگر | rootszone.dk


دیو گانینگ از نوا اسکوشیا اولین سفر خود را به دانمارک برای اجرای هفت کنسرت انجام می دهد که دو کنسرت آخر برای آنچه “رویداد خصوصی” نامیده می شود. به نظر می رسد که او هم دوست داشتنی و هم یک آشنای جذاب با یک حرفه فوق العاده در خانه در کانادا بزرگ است.

در میان چیزهای دیگر، این استن راجرز بود که در سال 1981، دیو گانینگ جوان را الهام بخشید تا نوازنده شود – و استعداد، بله، او داشت. شما می‌توانید مشتاقانه منتظر ترکیبی از فولک، ریشه‌ها و آمریکاییانا در کانادا باشید، در حالی که در همان زمان مخاطبان از خیریه او حمایت می‌کنند.

تیراندازی در روز پنج شنبه، 5 سپتامبر در ساعت 20 در مترونومن در فردریکسبرگ آغاز می شود و تا Rønnede ادامه می یابد، جایی که در 8 در “Hønsehuset” از ساعت 15 بازی می کند. تور تا Wintercoat در Sabro، Vamdrup Kino و Maskinhallen در Frederikshavn ادامه می یابد. سپس کنسرت های “سری” در سیلکبورگ و آلبورگ.

این خواننده/ترانه سرا و نوازنده گیتار در مجموع 14 آلبوم منتشر کرده است. آخرین فیلم «همان طوفان» در سال 2022 که در زمان همه‌گیری ثبت شده است. او به دلیل ترانه سرایی اختصاصی اش که بر اساس زندگی واقعی نزدیک حومه شرق کانادا و محیط محلی شهرستان پیکتو است، شناخته شده و شناخته شده است. در اینجا او برای همه شناخته شده است. هم برای آهنگ ها و هم زمان بندی طنز او هنگام اجرا.

خنداندن حضار به او کمک می کند آرام شود و عصبیت خود را رها کند و تعادل خوبی بین جدیت و شوخ طبعی ایجاد کند. آهنگ های او روش او برای درک و تفسیر جهان است و او تعادل بین تعامل و سرگرمی را به دست می آورد.

چون دیو گانینگ ظاهراً مردی بسیار فداکار با خیریه خودش است: “Dave Gunning's Zero Hunger”. این سازمان برای ایجاد ” انبارهای غذا” در مدارس سراسر نوا اسکوشیا، جایی که بسیاری از خانواده ها از نظر مالی با مشکل مواجه هستند، کار می کند. دانش‌آموزان در مدارس می‌توانند مقداری غذای رایگان را از «فروشگاه مواد غذایی» ویژه مدرسه تهیه کنند و حتی آن را به خانه برای خانواده ببرند.

https://www.davegunning.com/



دیدگاهتان را بنویسید