#TF24: نقطه عامیانه دانمارک: هفت گروه مختلف دانمارکی بزرگ | rootszone.dk


با 38 نماینده از 9 کشور، هفت گروه دانمارکی شرکت‌کننده باید ثابت می‌کردند که موسیقی دانمارکی ارزش سرمایه‌گذاری را دارد – و این برای سالن‌ها، جشنواره‌ها، تورهای خارج از کشور و شاید رادیو/تلویزیون نیز صدق می‌کند.

وجه اشتراک نمایندگان این است که در صنعت موسیقی فعال هستند. Folk Spot به آنها فرصتی می دهد تا نوازندگان را لمس کنند و سپس با آنها چت کنند. علاوه بر 38 نماینده از کشورهای اروپایی به اضافه ایالات متحده و کانادا، دو نفر از سریلانکا نیز قرار بود در آن شرکت کنند، اما متأسفانه مجوز خروج خود را به موقع دریافت نکرده بودند. در غیر این صورت، با نمایندگان این کشور جزیره ای جنوب آسیا هیجان انگیز بود.

Mukherjee Development مجموعه کنسرت‌ها را با خواننده دانمارکی-آمریکایی، اسکار موکرجی، به‌عنوان بخش اصلی دور تازه‌ای از راک فولکلور پرانرژی و چندفرهنگی آغاز کرد که مردم را از صندلی‌هایشان به آهنگ‌های شادی‌آور رساند.

وقت رقص بود زیرا Trio Mio با موسیقی فولکلور رقص پسندشان، چه جدید و چه سنتی، دنبال می‌کردند، و در طول کنسرت، از دور و دراز از Ærø و Fanø به توسکانی با لحن‌های خوب و خوبی آمدیم.

ویولونیست Maja Kjær یک گروه جدید به نام Maja Kjær si Orkester تشکیل داده است. این ترکیبی زیبا از موسیقی جاز، فولکلور و رپرتوارهای گروه بزرگ بود، از جمله یک توبای زیبا در میان سازها، که با این حال در چند آهنگ بیش از حد غالب شد.

سیمونه تانگ برای کنسرت خود با گیتاریست سورن منشر، میز زیبا و عاشقانه ای چیده و تزئین کرده بود. و اینها عمدتاً لحن های ملایمی در مورد عشق و احساسات بود که به شکلی آرام و زیبا به منصه ظهور رسید. اولین سی دی او با نام Things I Remember در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

Svøbsk آهنگ های سنتی و پرانرژی پسند رقص را هم به صورت ساز و هم آواز ارائه می دهد. رقصنده Asbjørn Melvej که مراحل رقص زیبا و همچنین پرش های تقریباً ژیمناستیک مختلفی را نیز انجام داد به این دو نفر پیوست.

گروه Twang Trio یک اجرای بسیار سرگرم کننده با نوازندگی عالی، موسیقی تقریباً آمریکای جنوبی با کمی جاز و زمان قدیمی ارائه کردند. گروه متشکل از ویولونیست Thyge Van Dassen، Spencer Gross در گیتار و Peter Banks در بانجو و باس است. این سه نفر مجموعه خود را با گرما، گرما و جذابیت همراه کردند که در آن می توانید از هارمونی و تعامل صوتی سه نوازنده لذت ببرید.

گروه Som Us کنسرتی فوق‌العاده با آهنگ‌های فولکلور هیجان‌انگیز و شاد همراه با موسیقی جاز، موسیقی جهانی و چندین ژانر دیگر برگزار کرد. آنلین تافت کریستنسن بسیار فداکار مدیریت می کند

این آهنگ‌ها با نت‌های هیجان‌انگیز ویولن پرانرژی‌اش، اما توسط Jakob Kragesand در کنترباس و کرنت و ترومپت توسط تیم یوی جنسن، در سازهای کوبه‌ای توسط کریس فالکنبرگ و گیتاریست مایکل هورنهاور تکمیل شده‌اند.

نمی‌دانم که آیا 38 متخصص صنعت الهام‌بخش و ایده‌های جدیدی برای رسانه‌های مربوطه و کنسرت‌های آتی خود دریافت کرده‌اند.



دیدگاهتان را بنویسید