#TF24: سلام دارلینز: ویزمولن: انتظارات ناامید شده | rootszone.dk


پس از ملاقات با اکثر اعضای گروه Hello Darlins و غافلگیری خوشایند، مجبور شدم برنامه هایم را تغییر دهم و کنسرت خود را تجربه کنم. اکنون که این نوازندگان به نخبگان صحنه موسیقی کانادا تعلق دارند و معمولاً با بزرگترین ستارگان بازی می کنند، احتمالاً مجاز به داشتن انتظارات بالا هستید. متاسفانه کنسرت یکی از معدود ناامیدی هایی بود که در TF امسال داشتم.

اگر چنین نوازندگان خوبی واقعاً رپرتوار خوبی نداشته باشند، به راحتی می تواند به تلاشی بی تمرکز تبدیل شود که در همه جهات پراکنده می شود. روح پرانرژی، rnb و انجیل آن‌ها در بسیاری از مکان‌ها به غیر از اتاق شنود کوچک با صندلی‌های محکم کار می‌کنند. ما به رقصیدن تشویق شدیم اما مجبور شدیم به کف زدن بسنده کنیم.

ما چند تا از آهنگ های خودشون رو داریم ولی در غیر این صورت کاور بود. چند تصنیف می‌توانست این تجربه را تحسین‌برانگیز کند، اما در عوض «آیا دایره ناگسستنی» به‌عنوان شماره سوم آن‌ها و سپس با سرعتی تاول‌آمیز و اشعار خاص خود در ابیات تنظیم شد. نسخه Cajun از اسپرینگستین “I'm On Fire” نیز به فضای کارائوکه اضافه شد.

به‌عنوان خواننده اصلی و اصلی گروه، احتمالاً از Candice Lacina انتظار کاریزما خاصی را داشتم، اما نه اینکه او «فراتر از همه چیز» باشد. او نه تنها زمان زیادی را صرف تشکر از همه کرد، بلکه گفت که درست قبل از کنسرت مدیتیشن کرده و شاید برای آهنگ جدیدی الهام گرفته است. او همچنین صدایی را داشت که مردم تعادل صدا را تغییر می‌دادند، بنابراین دیگر آنقدرها خوب به نظر نمی‌رسید، او در مورد منطقه خانه‌اش صحبت کرد و در آخر اما نه کم‌اهمیت، ناگهان احساس کرد که الهام گرفته شده برای ساخت آهنگی در محل.

نوازندگان نیز کمی استرس به نظر می رسیدند و حتی با دستورات و حرکات دست او همه چیز روی زمین افتاد و قبل از اینکه متوجه شویم کنسرت بعد از 30 دقیقه تمام شد. بنابراین، مکان و زمان واقعی برای لذت بردن از بقیه نوازندگان عالی وجود نداشت.



دیدگاهتان را بنویسید