LP: Jakob Buhl: Going Out Alone | rootszone.dk


Jakob Buhl Jensen احتمالاً برای بیشتر مردم نام جدیدی است، بنابراین به او اجازه می دهیم خود را معرفی کند: «من یک نویسنده، ترانه سرا هستم و از دوران جوانی ام گیتار می نوازم و طراحی می کنم. در سال 2022 کتاب “بزرگترین آثار – اشعار، ترانه ها و تصاویر” را منتشر کردم که مجموعه ای از تولیدات حدودا است. 2003 به بعد. موارد جدید دائماً می آیند – و شعرها، و آهنگ ها و تصاویر – در مورد زیبا و زشت، آرام و پر سر و صدا، جنبه های روشن و تاریک زندگی.

در تابستان 2023، جیکوب بول اولین تک آهنگ “Maribo Boldklub” را به نمایش گذاشت، که اهدایی به باشگاه فوتبال محلی خود به منظور قدردانی از تلاش های بزرگ داوطلبان بود. ریشه های خود او در Esberg پایتخت جنوب غربی یوتلند است، اما در 20 سال گذشته پایگاه او Midloland بوده است. این تک آهنگ محبوب شد و به او کمک کرد به نوشتن آهنگ ادامه دهد و اکنون می تواند یک آلبوم کامل ارائه دهد – و همچنین بر روی وینیل منتشر شد.

آهنگ های او به زبان دانمارکی به خوبی نوشته شده است و شامل تصنیف های عاشقانه و مشاهدات روزمره با طنز و کنایه است. بول یک واژه ساز عالی است و اگرچه او با همان روحیه عمیقی که به عنوان مثال می خواند می خواند. استین یورگنسن و کلاوس همپلر، پس با همان رویکرد تاریک و جدی اینها نیست. آهنگ‌های اینجا با صمیمیت و شور خوانده می‌شوند و موسیقی هم بر پایه فولک و هم راک است.

تاکنون هیچ کنسرتی اعلام نشده است، اما از سوی دیگر آلبوم جدیدی با نام «ناتمندس بلوز» در راه است.

https://www.facebook.com/jakob.jensen.125/

https://digidi.net/JakobBuhl




دیدگاهتان را بنویسید