هیمرلند در تور با نوالا کندی و دونالد هی | rootszone.dk


Tømmerup/Hundested، Haslev Folkclub و Metronomen/CPH Folk Club سه ایستگاه اول تور کوچکی هستند که Himmerland به زودی، یعنی جمعه، 20 سپتامبر آغاز می‌شود. ابتدا هوندستد، سپس هاسلف و سپس فردریکسبرگ «در وسط» کپنهاگ. درباره Himmerland، CPH Folk Club، جایی که آنها در روز یکشنبه 22 اجرا می کنند، می نویسد که “وقتی هیمرلند با موسیقی دانمارکی، اسکاندیناوی، ایرلندی، اسکاتلندی و الهاماتی از سراسر جهان به آتش می کشد، همه چیز از بین می رود.” گروه دارای هسته ثابت چهار نفره است، اما اغلب نوازندگان بیشتری همراه خود دارند. این بار نوالا کندی ایرلندی و دونالد هی اسکاتلندی

Eskil Romme، Jens Ulvsand، Kirstine Haugaard Sand و Emil Ringtved Nielsen اعضای دائمی هستند، در حالی که بسیاری از نوازندگان دیگر از ابتدای حدوداً به صورت زنده و خاموش نواخته اند. یک دهه و نیم پیش این گروه احتمالاً گروه دانمارکی است که در اکثر کشورها و چندین قاره تور برگزار کرده است. امسال آنها در استرالیا (دوباره!) و جزایر فارو (دوباره) بودند و تا اندکی دیگر دوباره به اسکاتلند می روند. با موسیقی بسیار متنوع، فوق العاده و زیبای آنها، باید یک شب سرگرم کننده و عالی را برای شما تضمین کرد. بسیاری از قبل این را می دانند.

این تور همچنین شامل Folk for Folk در Svendborg در 24th، Vandborg-Færring Fællesshus در 25th و Thy Folkemusik در 25 سپتامبر است.




دیدگاهتان را بنویسید