زنده: Downhill Bluegrass Band: Karens Minde، Kbh. | rootszone.dk


ستاره های مشهور پاپ سوئدی آخر هفته گذشته در کپنهاگ گرد هم آمدند، زمانی که Björn ABBA Ulvaeus در دانمارک ازدواج کرد. Rootszone.dk دعوت نشده بود، اما می‌توانست از برخی دیگر از ستاره‌های سوئدی لذت ببرد، البته فقط نوازندگان فولک آماتور. از طرفی گروه Downhill Bluegrass یک کنسرت بسیار سرگرم کننده برگزار کردند.

سیگن بورچ از بلوگراس موزیک دانمارک توانست از اولین کنسرت فصل پاییز در خانه ای فروخته شده استقبال کند، همچنین برادران جوناس و کنت کیلگرن، کریستوفر اولسون، جیمی سانبرانت و جدیدترین عضو مت کین در بانجو، ماندولین، به ترتیب گیتار، کف بیس و ویولن. اگرچه اکثر اعضا چند ساز هستند، اما هر کدام به ساز اصلی خود پایبند هستند.

گروه Downhill Bæuegrass در سال 1998 شروع به کار کرد و پنج سی دی و چندین تک آهنگ منتشر کرد. آنها روی میزها با دعوت به پرداخت چیزی که منصفانه در نظر گرفته می شد، ردیف می شدند. علیرغم نام، ما فقط تعداد انگشت شماری از استانداردهای بلوگراس را دریافت کردیم، زیرا بقیه ست لیست آنها ساخته های خود Jonas Kellgren و Christopher Olsson بود. علاوه بر این، اینها اغلب تصنیف های آرام بودند، اما با کیفیت بالا و به قدری هیجان انگیز اجرا می شدند که تمام صحبت های سالن ساکت شد. با دو خواننده برجسته و آواز سه قطعه ای، این قطعه رضایت بخشی از بلوگرس بود که با طعمی معاصر سرو می شد.

از نظر فنی بدون اینکه برجسته باشد اجرا شد، اما فضای امشب آنقدر گرم و شاد بود که نویدبخش بقیه کنسرت های بلوگراس فصل است.




دیدگاهتان را بنویسید