زنده: MC Hansen: Wintercoat، Sabro | rootszone.dk


آخرین باری که تروبادور نیوزلند شرقی از سابرو دیدن کرد، کارنامه او به زبان انگلیسی بود، اما این بار تمام آهنگ ها به زبان دانمارکی بود. برای سال‌ها، ام‌سی هنسن هنگام بازدید از دانمارک با نوازندگان مختلف آمریکایی سفر می‌کرد، بنابراین طبیعی بود که اشعار آن به زبان انگلیسی باشد، زیرا او همچنین به طور منظم در ایالات متحده تور می‌کرد.

در سال های اخیر، شما توانسته اید MC را به عنوان میزبان جلسه بزرگ شنبه جشنواره اسکاگن با اکثر نوازندگان جشنواره تجربه کنید. در جشنواره Tønder، او مسئول ارائه هنرمندان در Folk Spot دانمارک است و به شایستگی چندین جایزه دریافت کرده است.

او اغلب با Jacob Chano Lundby و همچنین با دیگر نوازندگان مهمان می نوازد، زیرا همه در کنار گیتاریست و ترانه سرای جذاب و ماهر احساس می کنند که در خانه خود هستند. النور شانلی خواننده ایرلندی نیز در سال های اخیر در بسیاری از کنسرت های کشورمان یک MC را در کنار خود داشته است.

اما امشب MC به صورت انفرادی روی صحنه رفت و مثل همیشه همه به داستان های خوب بسیاری که زیربنای ترانه سرایی او هستند گوش دادند. آنها می توانند هم بسیار طنزآمیز و هم غریب باشند، اغلب جزییات زندگی روزمره، که MC با استادی آنها را به جناس ها و آهنگ های خارق العاده با ملودی های زیبا تبدیل می کند. گالری‌های شخصی او با صمیمیت، گرما و جذابیت ارائه می‌شوند، به طوری که در طول مسیر احساس می‌کنید کسانی را که او درباره‌شان می‌خواند می‌شناسید.

همه چیز از سفرهای کودکی به خانه، از تمرین فوتبال با پدرش، جایی که آنها “در سراسر کشور” سفر کردند تا مرگ ناگهانی پدربزرگ در میان سخنرانی طلایی عروسی. داستان شیرین زن و شوهری که هر شب به یک پیاده روی می رفتند، آهنگ در مورد “کلمات گمشده برای Balle-Lars”، آهنگ زیبا در مورد “Egene ved Nysø” و …. بنابراین، MC احتمالا فقط امیدوار است که او به عنوان یک ترانه سرا و خواننده بیشتر شناخته شود تا به عنوان پسر گوک-هانس، کسی که با بزی! این را با نریشن عالی گفت همان طور که می گفت ضرب پدر ترانه و ملودی مادر آن است.

او همچنین “I Danmark er jeg født” و “Jens Vejmand” را در چندین آهنگ خود بافته شد، که نه تنها باعث لبخند تماشاگران شد و گهگاه با صدای بلند بخندید، بلکه با هم آواز خواند. در اشعار نیز معنی وجود دارد، بنابراین می‌توانید کمی فکر کنید وقتی که اشعار جا افتاد و اندیشیدن همه چیز را فرا گرفت.



دیدگاهتان را بنویسید