LP: Charlotte-Amalie: Breakup | rootszone.dk


در اینجا یک آلبوم منتشر شده است که به شیوه ای جدید و هیجان انگیز ارائه شده است: در سینمای Øst for Paradis، آلبوم جدید روی سیستم صوتی سینما پخش شد در حالی که تماشاگران در تاریکی نشسته بودند، فقط صفحه بزرگ به آرامی در درخشش می درخشید. در چراغ سبزی که خروجی اضطراری را مشخص می کند.

این هنرمند معرفی کوتاهی ارائه کرد و پس از آن چراغ ها به گونه ای که گویی برای نمایش فیلم کم می شد، می توانستید از نزدیک به موسیقی این خواننده و نویسنده که تجربیات زندگی خود را از حدود 13 سالگی تا دوره کنونی خود بازگو می کرد، گوش دهید. . سن (26). بنابراین می‌توان آن را به‌عنوان درونی‌ترین افکار او تعبیر کرد، که او آن‌ها را در یک نوع خاطرات موسیقی جاودانه کرد.

تاریکی با اولین نت نت های صدای زیبا و قدرتمند شارلوت آمالی و پیانوی خروشان پاره شد. یکی اسیر، محصور و مسحور جهان بسیار شخصی او شد.

اشعار با تجربیات خود او مشخص می شود، که او با دقت می داند که چگونه آنها را در قالب کلمات بیان کند و آنها را منعکس کند، اگرچه آلبوم درونی ترین افکار و احساسات او را ارائه می دهد.

جناس های شاعرانه شگفت انگیزی وجود دارد، مثلاً در «360 درجه سایه»، «دست در دست خودت» و او «هم زمان به جلو و هم عقب» می رود. همه به این امید که آینده فرصتی دیگر به او بدهد تا همه چیز مثل «Overhand» که اعتماد شکسته و به اضطراب ختم می‌شود و همه اینها با شکوه آوازی خارق‌العاده ترکیب می‌شود تبدیل به مالیخولیایی نشود. در “Sanseløs” ناامیدی در ملودی تغییر سرعت منتشر می شود، جایی که او مهارت های پیانوی عالی خود را نیز مانند سایر آهنگ ها ثابت می کند.

او در «در رویاها به من امید بده» اعتراف می‌کند: «زندگی سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردم»، اما خوشبختانه هنوز ایمان و امید وجود دارد. اشک روی گونه هایت جاری می شود، جرقه را از دست داده ای، خورشید طلوع نمی کند، و اعتراف می کند که او نیز در فیلم زیبای «طلوع دیگری خواهد بود» این افکار را داشته است. فقط باید به خودت زمان بدی تا “لبخندی ابدی از کسانی که بهت امید میدن” بگیری.

علیرغم سایه های تاریکی که در زندگی جوانی او وجود داشته است، او در صدر قرار گرفته است و ثابت می کند که با باز کردن دریچه های احساسات، می توانید یک اولین آلبوم بسیار هیجان انگیز خلق کنید. شارلوت آمالی در چندین آهنگ توسط ترومپتیست Jon Askjær ملحق شده است، و چندین آهنگ دارای Admeta String Quarte هستند.



دیدگاهتان را بنویسید