زنده: Karl Kristian Band، Vershuset، Næstved | rootszone.dk


فهرست خوانندگان و ترانه سرایان یوتلند که سرنخ ها را از منطقه خود می گیرند طولانی است: نیلز هاسگارد، آلن اولسن، جانی مدسن، جونا بلک اسمیت، ریک تامسن، به نام چند نفر. و به نظر می رسد که داستان نویسان محلی جدید شروع به تسلط بر این مفهوم کرده اند.

کارل کریستین (Carl Christian) که اخیراً به قبیله این تروبادورهای یوتلند اضافه شده است. اکنون به Hvide Sande رسیده‌ایم، جایی که در طول کنسرت‌هایش، او عملاً به یک تور می‌رود، درباره منطقه خانه‌اش صحبت می‌کند و آواز می‌خواند و ما را با ماهیگیرانی که آنجا ماندند، مردم کلیسا و میخانه‌ها، تاریخ‌های Tinder و بسیاری را معرفی می‌کند. سایر فولکلورهای دیگر همه اینها با هوس و طنز معروف یوتلند ارائه می شود.

کارل کریستین قبلاً به صحنه عادت کرده است. او استعداد خود را پرورش داد و از پل کربس آموخت که با او همکاری کرد و تور برگزار کرد. آوازهای کمی پسرانه کارل کریستیان می تواند تا حدودی شبیه تو وست باشد، که یکی دیگر از همکارانش است که در حرفه ترانه سرایی به او کمک کرده است.

اولین آلبوم 2019 “Før jeg sover ind” چندین تک آهنگ تولید کرد و در سال 2023 آلبوم “Superherot” را خودش منتشر کرد و همچنین گفت که آلبوم جدیدی در ژانویه 2025 منتشر خواهد شد. ما از همه آنها آهنگ دریافت کردیم، از جمله آلبوم آینده. . کارل کریستین همچنین در سال 2022 جایزه Authors Hæderspris را دریافت کرد، جایزه ای کمتر شناخته شده اما در عین حال معتبر، به منظور قدردانی از کار او.

او این برنامه را با نانا یعقوبی در این شب فرهنگی به اشتراک گذاشت که مهمانان برای بسیاری از تجربیات دیگر سفر می کنند، اما او توانست ما را علاقه مند و مشتاق نگه دارد. در غیر این صورت، این یک نوع گروه وانت بود که او در زمان بیماری همراه محبوبش، پاله هیورت، با خود آورده بود. اسکار موکرجی در گیتار و آواز، هنریک پولسن در باس و آواز (هر دو از The Mukherjee Development) و ثور کورتگارد (از Jonah Blacksmith) در درام به عنوان یک گروه معمولی نواختند. آنها با هم توانستند موسیقی را از آهنگ های محلی روی گیتار آکوستیک با آواز هارمونی زیبا با ملودی های بسیار جذاب تا استونر راک با تکنوازی های طولانی روی گیتار الکتریک آلا نیل یانگ متنوع کنند.

این اولین کنسرت من بود اما مطمئناً آخرین کنسرت کارل کریستین نیست. و به نظر می رسد که داستان های یوتلندیک در دانمارک شرقی نیز – با گویش یا بدون گویش – محبوب هستند.



دیدگاهتان را بنویسید