دیجیتال: Stundom: اگر نمرده باشند، هنوز زنده هستند | rootszone.dk


پیشرفت در صنعت موسیقی به سمتی می رود که موسیقی فقط بر روی وینیل و رسانه های دیجیتال منتشر شود – یعنی. بدون سی دی فیزیکی با این حال، این نسخه جدید از Stundom فقط دیجیتال است. برای بسیاری از مردم گوش دادن به موسیقی از رسانه های دیجیتال آنلاین مشکلی نیست، اما این یک چالش است که هیچ اطلاعاتی در مورد گروه، نوازندگان، سازها یا آهنگ های آنها و آهنگسازان آنها وجود ندارد – حتی در وب سایت گروه. با این حال، برخی از اطلاعات در وب سایت ناشر gofolk.dk موجود است.

این آلبوم دومین آلبوم کامل استاندوم پس از “ممکن است دستت را بگیرم؟” از سال 2021. قبل از انتشار در سال 2024، Stundom سه قطعه از آلبوم را به عنوان تک آهنگ در ماه می، آگوست و سپتامبر منتشر کرد. نوازندگان در صحنه فولک دانمارک به خوبی شناخته شده اند: اما کراگ-المو/ویولن، ویولا، آواز، جولیان سوجگارد/پیانو/پیانو/ورلیتزر/سینت/ارگ و غیره. کلیدها و ویلادز هافمن / مرکبات / ویولا / آواز. افراط دستگاهی و موسیقی در اجراها بسیار بالا و در سطح بین المللی است.

این سه نوازنده به ترتیب پنج، چهار و سه قطعه را ساختند و منظره صوتی گسترده و متنوع است، اما در کل بیانیه بسیار واضحی است. جدا از برخی لمس‌ها، مطالب سنتی چندانی در آلبوم وجود ندارد، که بهتر است آن را به‌عنوان فولک مدرن و شهری با لمس بین‌المللی واضح تلقی کرد. زبان لحنی افسانه ای و روایی، رنگارنگ و غنی از تصاویر، داستان های کوچک و تصنیف است – و موسیقی به سادگی زیبا است.

کیفیت آلبوم به قدری بالاست که گوش دادن به موسیقی بدون هیچ دانش پیش زمینه ای خوب است و شاید گروه فقط فکر می کرد که برای لذت بردن از موسیقی نیازی به دانستن چیزی ندارید. با این حال، برای بسیاری از افراد علاقه مند، اگر اطلاعات بیشتری پیدا شود، عالی خواهد بود.




دیدگاهتان را بنویسید