اولین نامزدهای DMA Roots | rootszone.dk


نامزدها تاکنون در سه بخش برای DMA امسال – جوایز موسیقی ریشه‌های دانمارکی که در 9 نوامبر در Kulturmaskinen در اودنسه برگزار می‌شود، معرفی شده‌اند.

مایکل ک

وینگارد

چهار هنرمند نامزد دریافت جایزه Rootstrack of the Year دانمارک هستند. گروه Basco با “The Huntress”، خواننده Åkervinda با “Blågeta”، Mikael K با آهنگ “Båd” و در نهایت سه Twang با “UFO”.

سپس نام جدید دانمارکی سال انتخاب خواهد شد و در اینجا پنج نامزد آمده است: گروه Som Os، گروه سه گانه Kragetær از کپنهاگ، Twang نیز در این بخش نامزد شده است، و این در مورد کوارتت ویولن دانمارکی و تکنواز نیز صدق می کند. Vingard از Nørresundby. این دومی هشت روز قبل از DMA Roots تک آهنگ جدید “House On The Hill” را در خیابان ها دارد.

چهار نام برای دریافت جایزه «سنت» نامزد شده است. Duo Gangspil، Quartet Åkervinda (تصویر بالا)، Mikael K و Mete Katrin Jensen Sterk. این دومی تنها دو روز قبل از DMA روی صحنه است، زمانی که او مهمان موسیقی در شب ترانه انگلشولم است. DMA همزمان با جشنواره رزوناتور در اودنسه از 7 تا 9 برگزار می شود. نوامبر. برگزیدگان در چند بخش در روزهای دوشنبه آینده اعلام خواهند شد.

بلیط ها را می توانید در: https://kulturmaskinen.dk/events/dma-roots-2024-1 خریداری کنید




دیدگاهتان را بنویسید