#TF24: زنده: سالگرد کنسرت در فضای باز: موسیقی زیاد و فضای مثبت | rootszone.dk


جسپر هنینگ پدرسن، سخنران عادی جشنواره، کنسرت بزرگ سالگرد جشنواره توندر را با فلاش بک های تاریخی و داستان های کوچک و دسته گلی زیبا از هنرمندان در برنامه گره زد. میدان مملو از تماشاگران پرشور بود.

هارالد هاگارد و هلن بلوم قرنطینه موزیکال را افتتاح کردند و همچنین اطمینان حاصل کردند که جشنواره به عنوان جشنی شایسته اعلام شد. او سپس با آلن تیلور و یاکوب دینسن، سیگنه اسوندسن و نیلز هاسگارد وارد جنگ شد و به دنبال آن پول کربس قرار گرفت. سپس هانس تیسینک استاد بلوز آمد، قبل از اینکه نوبت به موسیقی برسد که تا حد زیادی مشخصه جشنواره بوده است، به ویژه در سالهای اول، یعنی موسیقی ایرلندی/سلتیک. اولین بار توسط دوتایی انگلیسی/ایرلندی جین و شین و سپس خواننده مشهور و محبوب ایرلندی در دانمارک به نام النور شانلی معرفی شد.

با این حال، ما سپس با Rikke Thomsen به یوتلند جنوبی بازگشتیم، به دنبال آن جیمی هریس آمریکایی و همکار او در حلقه زنان مری گوتیه و سپس Signe Svendsen همراه با Sivert Høyem نروژی.

برادران سیمون و توماس آلستروپ از گروه بسیار محبوب Jonah Blacksmith با پسر عموی خود دینا دانیالزدوتر که خواننده اصلی گروه Northern Assembly است و ویولونیست جین کلارک همراه شدند. به دنبال آن ادای احترامی شایسته به خواننده و ترانه سرای کانادایی بروس گوترو (خواننده اصلی گروه رانریگ) که سال ها قبل از مرگ نابهنگامش در سال 2023 مهمان ارزشمند بود، انجام شد. موسیقی با چندین مورد از موارد ذکر شده نیز ادامه یافت به Hello Darlins و Kaisa Vala.

در پایان کنسرت، بسیاری از کسانی که به همراه النور شانلی از آنها نام برده شد، آهنگ افسانه ای “Forever Young” را به عنوان ادای احترام ویژه ای به TF 50 ساله اما همیشه جوان ما خواندند.




دیدگاهتان را بنویسید