سی دی: زنوبیا: “کار سال” | rootszone.dk


Zenobia Trio اکنون 20 سال است که هم خود و هم ما را به وجد آورده است. لوئیز استیوبرگ (خواننده)، مت کاترین جنسن استارک (آکاردئون) و شارلوت استیوبرگ (پیانو) برای ژانر موسیقی که به درستی می توان آن را سنت دبیرستان نامید، ایستاده اند و هنوز هم ایستاده اند. همچنین به اصطلاح گنجینه آهنگ دانمارکی است، یعنی. ترانه های محلی که در کتاب ترانه های دبیرستان سرچشمه گرفته اند و بنابراین در درجه اول رپرتوار آواز گروهی هستند.

با این حال، نباید غافل شد که اشعار و ملودی ها، همچنین به دلیل کیفیتشان، می توانند به راحتی سرپا بایستند و از آنچه هستند، یعنی آهنگ های خوب، لذت ببرند. این وضعیت دوگانه آهنگ ها است که استفاده زنوبیا از رپرتوار برای کنسرت ها و ضبط ها را مشروع می کند.

عنوان «کار سال» به این موضوع اشاره دارد که رپرتوار آلبوم متشکل از آهنگ های فصلی با توصیف شاعرانه ای از زمان سال است. متناوب از کلاسیک های شناخته شده و آهنگ های خود برای اشعار جدید وجود دارد.

اشعار جدید عمدتا توسط شاعر و نوازنده مارتین رئوف-نیلسن نوشته شده است و ملودی های آن توسط همه اعضای سه نفر اضافه شده است. پیوستن به رپرتوار ترانه‌های معمول دبیرستان تاثیر خود را می‌گذارد، اما آهنگ‌های جدید به خوبی با اشعار بی‌پیچیده و در عین حال شاعرانه و ملودی‌های فوراً جذابشان مطابقت دارند. اگر بهتر نمی دانستید، اگر در کتاب ترانه دبیرستان بودند، هیچکس با آنها برخورد نمی کرد.

یکی از اعضای اصلی زنوبیا خواننده لوئیز استیوبرگ است. صدای فوق‌العاده خوب و واضح او می‌توانست او را وادار کند که آهنگ‌ها را در مدرسه و با صدای بلند تفسیر کند، اما دقیقاً به این دلیل که این کار را نمی‌کند، او چیز خاصی است. او آنها را با طبیعیتی اجرا می کند که به بهترین وجه مناسب این آهنگ ها است. علاوه بر این، او این کار را با شور و اشتیاق و حضوری انجام می دهد که بر مناسب بودن آهنگ های گروه برای استفاده در کنسرت نیز تاکید می کند. خوانندگانی که در کنسرتی با زنوبیا شرکت کرده‌اند، این حضور را در نسخه زنده دیده و شنیده‌اند.

مت کاترین جنسن استارک و شارلوت استیوبرگ با آکاردئون و پیانو با مهارت و وفاداری آهنگ ها را بدون دزدیدن تصویر به صورت موسیقایی در بر می گیرند. هم اکنون در قسمت های ساز، سبکی ملایمی احساس می شود که ادامه طبیعی اجرای آهنگ است.

تنظیم‌ها شامل تغییرات لازم برای یک آلبوم هستند، اما لطافت کمی را در سراسر آلبوم حفظ می‌کنند. استفاده دقیق از نوازندگان استودیو بر روی آهنگ‌های فردی، حساسیت یکسانی را نشان می‌دهد، در حالی که در عین حال چشم‌انداز صدا را گسترش می‌دهد و بر شخصیت آهنگ که در آن مشارکت دارند تأکید می‌کند.

«یک سال کار» مطالعه ای است در حضور محدود همراه با هاله ای قوی و جذاب.

سالنامه – آلبوم زنوبیا | Spotify



دیدگاهتان را بنویسید