سی دی: سایمون تانگ: چیزهایی که به یاد دارم | rootszone.dk


Simone Tang خواننده و گیتاریست دانمارکی اولین آلبوم خود را Things I Remember در 1 نوامبر منتشر می کند، اما چندین آهنگ این مجموعه مدتی است که به صورت تک آهنگ یا موزیک ویدیو در دسترس هستند. این، از جمله، به آخرین آهنگ، یک آهنگ شخصی در مورد پدر الکلی که او در سال 2016 از دست داد، اشاره دارد. عنوان “On the Quarrelets of Pearls” است.

او می گوید که او به من یاد داد که گیتار بزنم و موسیقی را دوست داشته باشم، اما روحش را به الکل فروخت. از دست دادن بزرگ است و چیزی نیست که او دوست داشته باشد روزهای خوب را با پدرش دوباره زنده کند.

همانطور که ناشران می نویسند، 11 اختصار شبیه چیزی از دوران گذشته به نظر می رسد. زمانی که یک گیتار آکوستیک و آوازهای ساده تمام آن چیزی بود که برای جذب مخاطب لازم بود. گیتار تمیز انگشت‌شکن و گاه به گاه گروه کر به بهترین دوست او، سورن منشر (متولد 1990)، که اغلب با سیمون تانگ دوئت می‌کند، نسبت داده می‌شود.

خود منشر چندین آلبوم و چندین نسخه کوچکتر به زبان دانمارکی دارد. منشر و تانگ آگاهانه سادگی را پرورش داده اند. آلبوم به صورت زنده و بدون امکان تصحیح بعدی ضبط شده ضبط شد. مثل نشستن دور یک آتش در اوایل دهه 1960 است که به صدای آن دو گوش می دهید و اجازه می دهید صدای غیرمعمول او گوش شما را قلقلک دهد و شما را به یاد ملانی خواننده آمریکایی اخیراً درگذشته بیاندازد.

من خودم امسال در جشنواره توندر بودم، اما متأسفانه نتوانستم روز شنبه صدای سیمونه تانگ را در صحنه باشگاه بشنوم. بعد از شنیدن “چیزهایی که به یاد دارم”، فکر می کنم تجربه خوبی بود.

شعر و آهنگ از سیمون تانگ است. در میان آنها چند گوشواره زیبا وجود دارد، زیرا تانگ آهنگساز خوبی است که می داند چگونه از میراث کاباره های بین دو جنگ نقاشی بکشد. کیهان متنی فضای شخصی است و حافظه، شک و غم موضوعات اصلی هستند.

“هی عشق کوچک” در مورد درد رها کردن کسی که احتمالا واقعاً دوستش ندارید صحبت می کند. “کارولین” یک تشکر محبت آمیز از یک خواهر است، “پسر از یک آهنگ” حاوی خاطره ای از عشقی است که هرگز تحقق نیافته است، و “خواهر زاده چشم قهوه ای” به خواهرزاده کوچک اجازه می دهد تا سوالات زیادی بپرسد که به نظر ساده اما بی نهایت دشوار به نظر می رسند. پاسخ داده شود. تانگ در ترانه «لیلا خانم» بر اساس داستان خودش، با خواسته های کمالاتی که در جامعه امروزی پیش روی ما قرار گرفته و باعث تسلیم شدن و تسلیم شدن بسیاری می شود، مقابله می کند.

سیمون تانگ در سن 34 سالگی تجربه غنی و متنوعی دارد که در Svendborg آغاز شده است. در سپتامبر، او جایزه افتخاری را برای ترانه سرایی اش در جشنواره شب های نشویل در اودنسه دریافت کرد. او از الیزابت کاتن، گیتاریست چپ دست و خالق «قطار باری»، ادیت پیاف، نیک دریک و پل سایمون به عنوان الگوهای خود نام می برد.

تانگ به عنوان آهنگساز، موسیقی تعدادی از فیلم های دانمارکی و بین المللی، از جمله فیلم هیجان انگیز آمریکایی قتل در تاریکی و فیلم دانمارکی کودکان کارلا و جوناس را ارائه کرده است. با این حال، او را شاید بیشتر به عنوان یک بازیگر با یکی از نقش های اصلی فیلم نیلز مالمروس در سال 2009، Kærestesorger می شناسند. اما من نمی دانم که آیا این تغییر خواهد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید