زنده: هی چیف: آماگر رکوردز | rootszone.dk


هی چیف از اسلو اولین کنسرت خود را در دانمارک اجرا کرد و این رویداد صمیمی‌تر از این هم صمیمی‌تر شد زیرا تنها چند مهمان حضور داشتند. وقتی گروه معرفی شد، قول تجربه ای داده شد که با افتخار به بچه هایتان بگویید که در آن شرکت کرده اید. ممکن است فکر کنید کمی دور از ذهن است، اما اکنون می تواند به راحتی اینطور شود.

از همان اولین نت ها مشخص شد که این گروه کاملاً خارق العاده است. نوازندگان جوانی چون The Band، Little Feat، Ry Cooder، The Wood Brothers و دیگر پیشکسوتانی که ریشه در موسیقی جنوب دارند کجا می توانند صدا کنند؟ این هنوز یک راز است، اما در اینجا، برای شروع، داستان آنها همانطور که آنها آن را گفتند

با بیورن بلیکس، مارکوس لودال، لاسه نوردبی و جاناتان ایکوم شروع شد. آنها برای یک مسابقه بلوز ثبت نام کردند و به سادگی خود را The Marcus Løvdal Band نامیدند، زیرا او بیشترین کار را برای پروژه انجام داده بود. در کمال تعجب آنها برنده مسابقه شدند و ابتدا مجبور شدند به تور نروژ بروند و سپس دعوتنامه کار در ممفیس آمریکا را بپذیرند. آنها اولین آلبوم خود را ضبط کردند و سپس لارس کریستین ناروم را بر روی کیبوردهای گروه H قرار دادند (اگرچه او در دانمارک نبود). پس از چند کنسرت و در حین ضبط دومین آلبوم خود، آنها تصمیم گرفتند از هی چیف به عنوان نام واقعی گروه خود استفاده کنند.

در پایان سال 2020، یکی از بزرگترین ایستگاه های رادیویی در آلمان یک “ویژه” با آنها پخش کرد و این تقاضای زیادی را برای گروه ایجاد کرد، که اکنون مخاطبان رو به رشدی را برای کنسرت ها در آلمان و هلند جمع آوری می کند. دو آلبوم بعدی آنها توسط یک لیبل بزرگ توزیع شد و این امر فروش رکورد آنها را بسیار افزایش داد.

آنها موسیقی خود را با هم می سازند و تنظیم می کنند، و همه آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مملو از لذت نواختن است که ممکن است در منابع الهام فوق الذکر از دست بدهید. تقریباً با عذرخواهی، آنها یک شماره روی جلد را اجرا کردند، «عشق دیوانه» ون موریسون، اما در غیر این صورت، رپرتوار شب شامل شماره‌های قدیمی‌تر و کاملاً جدید در اولین اجرایشان بود.

بین گیتارهای الکتریک و آکوستیک سفارشی و سفارشی جابجایی پر جنب و جوش وجود داشت، که با مهارت فوق العاده با نواختن لذت بخش با انگشت و اسلاید، نواختن درام و بیس پر جنب و جوش و گیرا و آوازهای عالی که به ندرت در موسیقیدانان اروپایی دیده می شد، کار می کردند.

شاید کودکان و نوجوانان مجذوب این موسیقی نشوند، اما مسلم است که وقتی بسیاری از دانمارکی‌های دیگر چشم و گوش خود را به روی هی چیف باز می‌کنند، با بازدید مجدد از دانمارک می‌توانیم آن‌ها را در سالن‌های بزرگ کنسرت تجربه کنیم. با تشکر از Amager Records!



دیدگاهتان را بنویسید