CD: Anne Iben: Längtes home | rootszone.dk


آن ایبن خواننده و ترانه سرا یکی از معدود هنرمندان دانمارکی است که کانتری و آمریکایی را با اشعار دانمارکی می نویسد.

تقریباً 40 دقیقه موسیقی در 10 آهنگ آلبوم اول او وجود دارد. زمانی که او به صورت زنده می نوازد، با گیتاریست Remi Frederiksen، Kasper Brun نوازنده باس و Anders Hvidberg نوازنده درام است. اما این آلبوم دارای گیتاریست Rune Kjeldsen، Eddi Jarl در سازهای کوبه ای و Knud Møller در دوبرو و گیتار است، در حالی که Jesper Bo Hansen تهیه کننده انتشار است.

اشعار حول زندگی روزمره با فلاش بک ها، تحقق ها، فانتزی ها، رویاها و همه اینها در داستان های مالیخولیایی و تصنیف های شاد با ملودی های پر انرژی و محلی می چرخد. در سمت ساز، شما به سرعت متوجه ریف های گیتار بسیار خوشمزه و کیفیت بالای نوازندگان استودیو می شوید.

“روی یخ نازک” نمونه خوبی از دومی است، زیرا آهنگ “Balerup Boulevard” آهنگی زیبا و ریتمیک است. جدیت بیشتری در «ورم دوقطبی» وجود دارد، که در مورد نوسانات خلقی و بسته شدن در یک رابطه صحبت می کند، اما همچنان امیدوار است که احتمالاً ادامه یابد.

در «تا آخر دنیا» و «افترکلنگ» هم نگاهی شاعرانه متعادل داریم. در حالی که «Hun lå som redt» با رنگ‌های نوسانی روستایی در مورد صداقت در یک رابطه ارائه می‌شود. شماره “ناپلئون” نیز شایسته ذکر است، زیرا ملودی بلافاصله فریبنده است و تغییرات خوشمزه سرعت با داستانی در مورد اینکه واقعاً چه کسی هستید وجود دارد. باید گفت که آن ایبن در ترانه سرایی نقطه مشترکی دارد و اشعار و ملودی های خوب و متنوعی را ارائه می دهد.

https://anneiben.dk/




دیدگاهتان را بنویسید