هدیه کریسمس در ماه اکتبر | rootszone.dk


تقریباً چهار ماه تا جشنواره زمستانی استریب سال آینده در اوایل فوریه 2025 باقی مانده است. اما اکنون برنامه آماده است و می توانید منتظر کنسرت های متعدد باشید. بنابراین یک بلیط برای یک مهمانی یا یک بلیط برای کنسرت های فردی می تواند یک ایده هدیه باشد زیرا فروشگاه ها قبلاً فروش تزئینات کریسمس را آغاز کرده اند.

طبق معمول، عصر پنجشنبه، 6 فوریه، کنسرتی در Strib Kirke برگزار خواهد شد. در سال 2025، با دو نفر کانادایی-استرالیایی Minor Gold است. جمعه 7 فوریه افتتاحیه رسمی است که آلن تیلور، نوازنده فولکلور انگلیسی، در کنار گروه های کر مدارس محلی روی صحنه خواهد رفت و اریک باسک، رهبر سازمان دهنده GUF، سخنرانی افتتاحیه را ارائه می دهد.

مجمع شمالی

در برنامه این شب Northern Assembly است، جایی که می‌توانید از گوش دادن به دوئت‌های هارمونی دینا دانیال‌اس‌داتیر و آندریاس بیوان، با پشتیبانی نوازنده بیس جسپر اسمالبرو و ینس هدگارد در درام لذت ببرید. کوارتت از آرهوس بدون شک با افتتاح جشنواره در سالن 1 محبوب خواهد شد.

Tobacco سالن 2 را باز می کند (تصویر بالا) و با اجرای ژانرهای رگتایم، فولک، بلوز، کانتری و چندین سبک دیگر، با خواننده پرانرژی Morten Elmentoft Hansen که روی صحنه راه می رود، می ایستد، می دود و می پرد، اینجا ساکت نخواهد بود. پرنسس/ملکه سینه باخ روتل.

بعد از آن شب، کارل امیل پترسن به سالن 1 می آید و در سالن 2، ری راسموسن عصر را با یک گروه می بندد. کارل امیل پترسن از کپنهاگ، در میان چیزهای دیگر، برای آهنگ “احتراق آمیگر” و به عنوان یک هنرمند انفرادی پس از هفت سال در گروه اولیگه نومره شناخته شده است. یک معرفی هیجان انگیز برای خواننده / ترانه سرای موفق در انتظار آنها است. ری راموسن در سال 2022 در گروه Danser med drenge متوقف شد، اما اکنون گروهی با نوازندگان باتجربه و با تجربه دارد و خواننده با صدای زیبا ترکیبی از آمریکاییانا و پاپ را ارائه خواهد کرد.

تقریبا ایرلندی

شنبه 8 فوریه به طور سنتی با کنسرت کودکان آغاز می شود و سپس در سالن 2 ناهار جاز و میز شاه ماهی سرو می شود. در سالن 1، Lysdal & Friends درست بعد از ناهار روی صحنه می‌روند و چهار برادر هلستد: تقریبا ایرلندی به دنبال آنها می‌روند. ینس لیسدال گیتاریست به عنوان یک غزل سرای تیز شناخته می شود که نظرات روشن را با طنز با مهارت و هوس ترکیب می کند، بنابراین جایی برای لبخند و تفکر وجود دارد.

الکساندر، ژاکوب، لوکاس و راسموس به تدریج تضمین کردند که هر دو آهنگ شناخته شده و کمتر شناخته شده ایرلندی به صورت سنتی حفظ می شوند، اما در نسخه های برادران نیز به روز می شوند. همیشه داستان های خوب، شوخی های دوستانه و خنده دار وقتی روی صحنه هستند وجود دارد.

HPLange

برنامه عصرانه در همان سالن با پری استنبک و دکادانز شروع می شود، بنابراین در اینجا می توانید (و) انتظار یک فضای موزیکال را از بیت اول داشته باشید و سپس پیتر سامر با “Palle i verden” که عنوان یک تور است تنها می شود. همراه با پیانیست Palle Deer. دومی با اکثر نوازندگان و گروه های دانمارکی در یک زمان یا آن زمان نواخته است.

در Hal2، قطار بلوز با HP Lange به عنوان استاد ایستگاه با تمام قوا جلو می رود. جشنواره روز یکشنبه در سالن 1 با گیتاریست و ترانه سرای دوست داشتنی آلن تیلور و گروه دوتایی Berthelsen/Lyberth به پایان می رسد. این دو با هم مرتبط هستند و شکی نیست که یک کنسرت خوب با شوخی‌های کوچک، نمایش‌های احساسی و آهنگ‌هایی احتمالاً به زبان دانمارکی و گرینلند خواهند داشت.

البته هر دو شب، آهنگ‌های پر جنب و جوش ایرلندی در میخانه ایرلندی وجود خواهد داشت، جایی که دنیس مک‌لافلین و دوستانش حداکثر گاز را به آن می‌دهند.

بلیط: https://guf.safeticket.dk/



دیدگاهتان را بنویسید