LP: Johnny Blue Eyes/Sturgill Simpson: Passage du Desir | rootszone.dk


استورجیل سیمپسون کیست؟ من و بسیاری دیگر از زمانی که او در سال 2016 به‌طور شگفت‌انگیزی نامزد بهترین آلبوم سال برای «راهنمای ملوان به زمین» شد، تلاش کرده‌ایم بفهمیم. جهنم می پرسد؟” شوخی و این سوال که او کیست هنوز در اینجا در سال 2024 در هوا معلق است.

شما می توانید کمتر اهمیت دهید، اما از اولین آلبوم خود، او موسیقی مبتکرانه و مرتبطی منتشر کرده است که فقط برخی از جنبه های استورگیل سیمپسون، نوازنده و شخص را نشان می دهد. آنها به جهات مختلف اشاره می کنند و فقط سردرگمی بیشتری ایجاد می کنند.

او با آلبوم جدید «Passage du Desir» هویتی کاملاً جدید و نامی جدید Johnny Blue Eyes برگزید. آیا این بازاریابی هوشمندانه است یا او فقط وارد و خارج از شخصیت های مختلف مانند آیا دیوید بووی است یا فقط نمی داند او کیست – 46 ساله؟

موسیقی او پاسخ زیادی به این سوال نمی دهد. مانند هویت خودش، موسیقی آلبوم های قبلی او دائماً در حال تغییر است. از بلوگرس گرفته تا راک تجربی روانگردان. اما این آلبوم اول از همه شبیه “راهنمای ملوان به زمین” است. این موسیقی مدرن کانتری با عناصر معاصر در هر دو سبک و صدا است.

ترانه‌های «Passage du Desir» در زمانی که او در پاریس زندگی می‌کرد، با الهامات مختلفی سروده شد. داستان هایی از دوستان و عاشقان وجود دارد، احساس بیگانگی و اشتیاق برای آزادی وجود دارد. شاید ساده، اما در نحوه ارائه موسیقی جذاب است. آهنگ‌ها یکی پس از دیگری شنونده را درگیر خود می‌کنند، و به‌ویژه «Jupiter's Faerie» تقریباً یک کلاسیک متولد شده است.

سیمپسون گفت که خود را نویسنده می داند. هانس اغلب آثار طولانی را به نثر می نویسد و آهنگ ها تقریباً همیشه با تطبیق کلمات با موسیقی مستقیماً در استودیو ضبط ایجاد می شوند.

او گروه موسیقی دائمی ندارد، اما از انواع نوازندگان مورد علاقه برای ضبط و تور استفاده می کند. بنابراین معلوم نیست وقتی از دانمارک بازدید می کند و تا مارس 2025 کنسرت اجرا می کند چه کسی را با خود خواهد آورد، اما نمی دانم که آیا شخصیت جانی بلو چشم به عنوان “مهمان ویژه” آنجا خواهد بود؟



دیدگاهتان را بنویسید