هفت گروه آماده برای فولک اسپات تی اف | rootszone.dk


هفت گروه یک بار دیگر برای اجرای Folk Spot دانمارک امسال در جشنواره Tønder امسال انتخاب شدند. امسال Maja Kjær si Orkester، Twang، Simone Tang، Trio Mio، Svøbsk، Som Os و The Mukherjee Development این فرصت را خواهند داشت تا در مقابل 40-50 متخصص بین المللی رسانه و صنعت که به جشنواره دعوت شده اند، اجرا کنند.

سیمون تانگ

مایا کایر یاکوبسن

Maja Kjær، نوازنده و آهنگساز ویولن، گروهی را برای ارائه موسیقی پرانرژی دستگاهی – موسیقی فولکلور دانمارکی و اسکاندیناوی و غیره، با تجربه ای از اجتماع با موسیقی در مرکز تشکیل داده است. گروه Twang Trio یک میکروفون مشترک دارند و نسخه آمریکایی خود را از آمریکاییانا، جاز، بلوز و موسیقی فولکلور قدیمی آمریکایی که با طنز، داستان های خوب و افکار غیرقابل پیش بینی همراه است را به مخاطب ارائه می دهد.

سوابی

سیمون تانگ خواننده، بازیگر، آهنگساز و تهیه کننده اولین تک آهنگ خود را در سال 2019 منتشر کرد و امسال با اولین آلبوم خود آماده است. این خواننده با صدای زیبا به طور یکپارچه بین فولک، بلوز و پاپ جادو می کند. هنگامی که Trio Mio (تصویر بالا) روی صحنه می رود، عمدتاً سنت های موسیقی محلی دانمارکی و سوئدی در لیست مجموعه وجود دارد. هیچ دو کنسرتی با گروه یکسان نیست. شما هرگز نمی توانید مطمئن باشید که گروه از چه چیزهای عجیب و غریب و شیطنت های موسیقی در کارنامه خود استفاده می کند.

تا حدودی همین را می توان در مورد سوبسک نیز گفت. در اینجا، هم شماره های رقص سنتی و موسیقی محلی و هم آهنگ های اصلی گروه، عاشقانه به زیباترین شکل پردازش خواهند شد. پنج نفری Som Us متشکل از نوازنده ویولن Annelene Toft Christensen است که با اطمینان چهار جوان گروه را راهنمایی می کند تا زمینه ها و جهت گیری های مختلف موسیقی آنها در هر دو نوع سنتی و غیر سنتی در چندین ژانر گرد هم آیند.

من اوس هستم

جبهه موزیسین آمریکایی/هندی/دانمارکی توسعه موکرجی. گروه پنج نفری کپنهاگ توسط اسکار موکرجی رهبری می شود که در ایالت های غربی به دنیا آمده اما مدت زیادی در اینجا زندگی کرده است. با پیشینه فرهنگی متنوع او، می توانید انتظار یک مجموعه چند فرهنگی بسیار متنوع و هیجان انگیز را داشته باشید که به سادگی نمی توان آن را در یک جعبه ژانر قرار داد. مثل همیشه، تجربیات موسیقی عالی در ویترین های Folk Spot دانمارک وجود خواهد داشت، جایی که معمولاً گوش خود را به چیزهای جدید و شگفت انگیز باز می کنید.



دیدگاهتان را بنویسید