بسیاری از کنسرت ها و جشنواره ها | rootszone.dk


کشور غوغا می کند از موسیقی دور و نزدیک، و rootszone.dk سعی می کند به همین منوال ادامه دهد. جشنواره Tisvilde در حال برگزاری است، Halkær در راه است و به زودی فستیوال Godtfolk Fanø یک برنامه عالی ارائه خواهد کرد. به زودی بیشتر در این صفحه مشاهده کنید. کنسرت های زیادی در دانمارک – از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب – خوشبختانه – و در تمام طول سال برگزار می شود. ما سعی می کنیم با تقویم خود همراه باشیم، اما اگر شما به عنوان یک مکان، سازمان دهنده یا نوازنده و غیره باشید، می توانیم چیزهای بیشتری بدست آوریم. درباره رویداد آینده خود در XXXX به ما ایمیل بزنید.

گروه اسکاتلندی Old Blind Dogs در حال حاضر در جاده ها هستند – چهار مرد قد و 30 سال پشت سر آنها، البته با کمی تغییر ترکیب. اما آنها هنوز هم نمایندگان عالی سنت غنی آواز شمال شرقی اسکاتلند هستند که با آن به بسیاری از کشورها سفر کرده اند. فردا، پنج‌شنبه 6 ژوئن، آنها در مترونومن (با سازمان‌دهنده کلوپ فولکلور CPH) در فردریکسبرگ/کپنهاگ می‌نوازند، و روز جمعه مالک مشتاق کارخانه آبجوسازی Wintercoat در سابرو، صحنه را برای موسیقی پرانرژی و صمیمانه کوارتت آماده می‌کند.

در جشنواره Halkær، که جزئیات آن را در این صفحه داشتیم، OBD، که اغلب گروه نامیده می شود، هم شنبه شب و هم یکشنبه صبح پخش می شود. نام های دیگر این دو روز JPP فنلاند و لئونارد بری سه گانه ایرلندی است. هرچه بیشتر به ما بگویید، ما می‌توانیم اطلاعات بیشتری را در اینجا در rootsone.dk بیان کنیم




دیدگاهتان را بنویسید