زنده: کلمنتاین عزیزم: خانه خام | rootszone.dk


هنگامی که اکثر مؤسسات به دنبال یک ردیف موسیقی هستند، Råhuset راه دیگری را دنبال می کند. آنها در اینجا به یک ژانر خاص متوقف نشدند. برعکس، این فرصت برای گوش دادن به همه چیز بین راک، جاز، موسیقی جهانی، الکترونیک، پانک و شرکت در بسیاری از انواع دیگر فعالیت ها وجود دارد. بنابراین Råhuset به مرکز اجتماعی Onkel Dannys Plads در Halmtorvet در مرکز کپنهاگ تبدیل شد.

مت کی یرکگارد، خواننده، این شب را با رپرتوار Nordic Americana خود افتتاح کرد. او با صدای زیبایش فقط نمونه نمی داد، بلکه مقدمه ای عمیق بر هنر هیجان انگیز ترانه سرایی اش بود. او از جمله از اردوهای ترانه سرایی و کنسرت های آسایشگاهی خود در سال های اخیر گفت که از آن ها بسیار موفق و خوشحال بوده است.

وقتی دوتای من کلمنتاین عزیزم روی صحنه رفتند، حضوری بی ادعا بود. زن و شوهر لو دالگلیش و مایکل وستون کینگ می‌توانند کمی یادآور لاسه و ماتیلد باشند، اما با طنز و طنز فراوان. این کمی غیر معمول در مورد موسیقی کانتری است که به راحتی می توان آن را به جدیت و جدی بودن متهم کرد.

کارنامه آنها کشور است. بریتانیایی ها می توانند کارهای بسیار دیگری انجام دهند، اما موسیقی کانتری؟ جدای از کالوین هندرسون، آلبرت لی و شاید چند آهنگ تام جونز، معاشقه الویس کاستلو و نیک لو با کانتری شاید موفق ترین کار از بریتانیا باشد. این افراد بودند که علاقه کلمنتاین عزیزم را به کشور آغاز کردند.

هم دالگلیش و هم وستون کینگ در دهه 1980 در صحنه کانتری آلترناتیو انگلیسی سابقه داشتند، اما در سال 2010 با هم بازی کردند و این کار را با جذابیت زیادی انجام دادند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، نسخه‌های «یوجین» و «هر طرف همان شهر» منحصربه‌فرد بود، اما تعدادی از آهنگ‌های خودشان نیز فرمت خود را به نمایش گذاشتند.

بین شوخی‌های محبت‌آمیز و شوخی‌های سرگرم‌کننده به یکدیگر در مقدمه، چند آهنگ سنگین خودشان منتشر شد. یک آهنگ اعتراضی در مورد قسمت جورج فلوید که به راه اندازی جنبش Black Lives Matter با این آهنگ کمک کرد “این وزن دنیا نیست، وزن یک نفر است” و یک آهنگ غمگین در مورد مسائل ذهنی نقطه مقابلی برای سوژه های سبک تر ارائه کرد.

آهنگ های “مسئولانه” آنها، یعنی. آهنگ‌هایی که در پاسخ به آهنگ‌های معروف کانتری نوشته می‌شدند به اندازه طنز موسیقایی تازه کمیاب بودند. چیکار کردی مثلا جولین دالی پارتون واقعا؟ بعد از آمدن تام تی هال به ممفیس چه اتفاقی افتاد و در آخر اینکه اگر تامی وینت آهنگ «Don't Stand By Your Man» را می خواند چه اتفاقی می افتاد.

علامت تجاری My Darling Clementine آهنگ دوئت کانتری است. آنها این سنت خاص را پرورش دادند و توانستند لذت شنیداری خالص را به ما بدهند و در عین حال به Tammy Wynette & George Jones و Emmylou Harris & Gram Parsons و بسیاری دیگر از شرکای دوتایی تاریخی ادای احترام کنند. علیرغم حضور کمرنگ این یکشنبه شب، ملاقات با دوتای مای دللینگ کلمنتاین تجربه متضاد، متفاوت و کاملا خاص بود.

https://mydarlingclementinemusic.co.uk/



دیدگاهتان را بنویسید