سپس برنامه TF دوباره کامل می شود | rootszone.dk


برنامه جشنواره Tønder در آستانه پر شدن است – این بار با نام های آمریکایی و دانمارکی (برای دانمارکی ها، مقاله سمت چپ این یکی را بخوانید). ما یک تاریخ از سال گذشته داریم، یعنی جیم لادردیل، که در گروه خود The Game Changers حضور دارد. جیم لادردیل توسط چمن آبی احاطه شده است و به خوبی در اطراف ریشه های آمریکایی حرکت کرده است. او بر صدای صیقل نیافته ژانر کانتری و همچنین تصنیف های ملایم تسلط دارد و بیش از 500 آهنگ (!) نوشته است که بسیاری از هنرمندان دیگر نیز خوانده اند، به عنوان مثال. دیکسی چیکس و الویس کاستلو سال گذشته او در آخرین آلبوم خود به نام The Long and Lonesome Letting Go به موسیقی بلوگرس بازگشت. جیم لادردیل توسط تیم خوبی از نوازندگان جوان حمایت می‌شود و می‌توانیم انتظار یک دسته گل کامل از بلوگراس، ریشه‌ها و کانتری را داشته باشیم. ریشه های آمریکایی در اینجا در دستان خوبی هستند.

برادران چوب

پنجاهمین سالگرد دیدارهای شاد بیشتری را ارائه می دهد و یکی از آنها با برادران آمریکایی The Wood Brothers است که در TF در سال 2015 حضور داشتند. برادران الیور وود در گیتار/خواننده و کریس وود در کنترباس و همچنین Janno نوازنده چند ساز هستند. ریکس در دهه 1990، برادران در هر یک از گروه های خود موفق بودند، به ترتیب بلوز/سول/کانتری و جاز فیوژن می نوازند. اما به عنوان The Wood Brothers، آنها با آلبومی در سال 2006 شروع به کار کردند و در سال 2013، The Muse به تهیه کنندگی بادی میلر با حضور Jano Ricks برای اولین بار منتشر شد. بنابراین، این سه نفر واقعاً به عنوان یک گروه زنده با موسیقی ریشه های متمایز و بد بو خود راه افتادند. آخرین آلبوم آنها، “قلب قهرمان است”، آنالوگ روی یک نوار کاست هشت آهنگی ضبط شد و صدایی ارگانیک تر و آکوستیک گرا به برادران چوب داد.

جفری مارتین خواننده/ترانه‌سرا/گیتاریست (تصویر بالا)، ساکن پورتلند، اورگان، با موفقیت میزبان TF در سال 2022 بود. الهام‌بخش آهنگ‌های او اغلب مستقیماً از زندگی روزمره سرچشمه می‌گیرد، زیرا زمانی که معلم زبان انگلیسی در یک شهر کوچک بود با آن مواجه شد. . مارتین از سال 2009 شروع به انتشار موسیقی کرده است و آخرین و چهارمین آلبوم او، به نام خدا را شکر که باغ را ترک کردیم در سال 2023، بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. همچنین آلبوم های قبلی او یعنی. «One Go Around» (2017) در طول مسیر مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. ترانه های او جنبه تاریک زندگی، سخت کوشی مردم از ته جامعه و “غم شهری” را توصیف می کند. اما جفری مارتین این کار را شاعرانه و با صدایی شدیدا آسیب پذیر انجام می دهد.

TF در شب




دیدگاهتان را بنویسید