سی دی: ویل صفحه: هنوز ایستاده | rootszone.dk


ویل پیج، نوازنده چند ساز، ترانه سرا و کمانچه نواز از جنوب انگلستان اولین آلبوم انفرادی خود را از موسیقی محلی و آمریکایی منتشر کرد. او تا پیش از این خواننده گروه Noble Jacks بود، اما بدون اینکه از گروه جدا شود، اکنون این آلبوم 10 آهنگی را منتشر می کند.

اولین آهنگ، آهنگ بسیار جذاب “The Rise” است و در اینجا توسط متخصص بودران، کورمک بیرن و استیو نایتلی در گیتار به او کمک می کنند. این در مورد تقسیم ملی و امید به چسبیدن به یکدیگر و اتحاد است. یک عدد دوست داشتنی با یک اینترمتزوی زیبا در پایان.

او سپس به سبک کمانچه برتر با “فاخته” با صدای ویولن پرانرژی قبل از آهنگ های شاد در تصنیف راک فولک “نور خود را پیدا کن” ادامه می دهد. “قدرت برای ادامه” به یاد مادربزرگ ویل پیج، دوریس پیج نوشته شد که پس از خدمت در یک کشتی جنگی در طول جنگ جهانی دوم، بعداً به دلیل فلج اطفال فلج شد اما روزنامه‌نگار شد و با انگشتان پاهایش داستان نوشت و جایزه دریافت کرد. یک MBE! بنابراین این یک ادای احترام ویژه به او از سوی نوه خواننده و ترانه سرا، و در عین حال یک شماره خوب است که در آن ویل پیج مهارت ویولن خود را به نمایش می گذارد.

بعد از آن می توانید از آهنگ آرام “Leaving For The Weekend” لذت ببرید و سپس دو کنسرت به نام های Strip Jig Part 1 و 2 وجود دارد و اگرچه عنوان یکسانی دارند ، اما با قسمت 2 کاملاً متفاوت هستند ، مانند یک تصنیف پر انرژی ویولن. .

سپس آهنگی را دنبال می‌کند که به جشنواره مردمی Broadstairs با ملودی و شعر شاد پرهیاهو اختصاص دارد. “اقیانوس” ترانه ای است از آرزو و اشتیاق و در عین حال با امیدی خوش بینانه که همه چیز به خوبی و دوباره با ضربات ظریف ویولن به پایان برسد.

تیتراژ Still Standing آلبوم را با آهنگی کمی مالیخولیایی می بندد، اما دوباره با این فکر که با عزم و اراده باید بر مشکلات غلبه کرد. ویل پیج مسیر خودش را دنبال می کند و ثابت می کند که می تواند روی پای خود بایستد و حتی در ریشه های موسیقی محلی انگلیسی محکم بایستد.



دیدگاهتان را بنویسید