کنسرت سالگرد گادبیرگ مینه سوتا | rootszone.dk


در حالی که می‌توانیم روز سال نو را در 23 ژوئن جشن بگیریم، پری استنبک، چند نوازنده، می‌تواند چهلمین سالگرد خود را به عنوان یک نوازنده حرفه‌ای جشن بگیرد. همه می‌توانند با این جشن جشن بگیرند، کسی که خانه‌اش را به همین مناسبت باز می‌کند و «مینسوتا» را برای یک مهمانی موسیقی از ساعت 12:00 تا 16:30 برگزار می‌کند.

این نوازنده مشهور و محبوب به همراه تمامی گروه های موسیقی خود به ارائه موسیقی می پردازد. بنابراین می‌توانید Bragr، Perry Stenbäck & Dekadans، Perry & Peter Puma Hedlund، Perry & Les Elegantiers را بشنوید و سپس کل چرخ فلک موسیقی پری را از فولک، ریشه‌ها، بلوز، راک، کانتری، جاز، و نمایش‌ها دور خواهید زد. و پاپ همچنین می‌توانید به آهنگ‌های سه‌گانه پسر رابرت دوهولم استنبک با آهنگ‌های مدرن گوش دهید.

Stenbäck که در سوئد متولد شده است، انواع گیتار، بانجو، ماندولین، کیبورد، ویولا و آخرین اما نه کم‌اهمیت ساز ملی سوئدی، نیکل هارپ را می نوازد. پری اولین شغل با درآمد خود را در شب سال نوی 1984 به دست آورد و از آن زمان تاکنون قوی عمل کرده است. او علاوه بر شرکت در گروه‌های بسیاری، چندین سال کارگاه‌ها و اردوهای گیتار را در Engelsholm Højskole برگزار کرده است. او ترانه سراها را در جشنواره بازگشت به ریشه ها راهنمایی می کند و هرگز به حضور در صحنه نه نمی گوید، مهم نیست چه کسی می نوازد و در کجای کنسرت است.

اکنون او همه را دعوت می کند تا به جشنواره مینه سوتا بیایند، که در Gadbjergvej 28 در 7321 Gadbjerg واقع شده است و بنابراین، همانطور که بسیاری فکر می کردند، در ایالات متحده آمریکا نیست! دلیل این نام، مالک قبلی است که در سال 1921 پس از مهاجرت در جوانی به ایالت آمریکا به دانمارک بازگشت. سپس تقریباً یک شهر کوچک در قطعه زمین بزرگ در گادبجرگ، جایی که یک گودال شن کوچک نیز وجود داشت، ساخت و این مکان را مینه سوتا نامید، همانطور که هنوز در منطقه محلی به آن می گویند.

از طریق پرداخت موبایلی شماره 95786 می توانید بلیت بخرید. یادتان نرود که جشنواره و نام شرکت پری، Sticks & Strings را که با همسرش کریستین دوهولم که به نوازنده درام، سازهای کوبه ای، تپ و ریتم معروف است، بنویسید. مربی

هزینه بلیط برای بزرگسالان 200 کرون کرونه و برای جوانان زیر 25 سال 100 کرون کرونه است، در حالی که برای کودکان زیر 12 سال رایگان است. این یک راه فوق العاده برای جشن گرفتن روز سال نو با تعداد زیادی کنسرت مختلف در طول بعد از ظهر خواهد بود، جایی که می توانید انواع نوشیدنی ها و مقداری غذای جامد بخرید و بعداً می توانید به راحتی به آتش سوزی تابستان برسید.

https://sticksandstrings.dk/



دیدگاهتان را بنویسید