Guldimund و گروه FolkBaltica در Tønder | rootszone.dk


هنگامی که جشنواره Tønder امسال پنجاهمین سالگرد خود را جشن می گیرد، البته شامل یک کنسرت مدرسه نیز می شود که برای سالیان متمادی یک سنت بوده است. در اینجا، هم مدارس دانمارک در جنوب و جنوب یوتلند و هم مدارس شمال آلمان می توانند دانش آموزان خود را به یک کنسرت رایگان بفرستند.

قبلاً صبح جمعه بود، اما چون جشنواره یک روز جابجا شده است، اکنون پنجشنبه 22 آگوست از ساعت 9.45 تا 11.30 خواهد بود که تقریباً. 5000 دانش آموز این فرصت را دارند که یک تجربه موسیقی عالی را در صحنه بیرونی زندگی کنند. مدارس علاقه‌مند باید با Mai Borup Uhre تماس بگیرند: [email protected]

بسیاری از نوازندگان با استعداد دانمارکی و خارجی در طول سال‌ها روی صحنه بوده‌اند و امسال این خواننده و ترانه‌سرا گولدیموند با نام مستعار Asger Nordtorp Pedersen خواهد بود. او فستیوال سال گذشته راسکیلد را اجرا کرد و کنسرت هایی را در کنسرتوس DR در کپنهاگ و آرهوس موزیخوس اجرا کرد – هر پنج کنسرت فروخته شد. بدون شک با استقبال مخاطبان جوان مواجه خواهد شد.

هارالد هاگارد

این را باید در مورد گروه FolkBALTICA گفت که تحت رهبری ماهرانه و بسیار پرانرژی هارالد هاگارد همیشه کنسرت های کلاسی را با تقریباً اجرا می کند. 50 نوازنده از دو طرف مرز. بخش بزرگی از نوازندگان جوانی که به مرور زمان در این گروه حضور داشتند بیش از پیش پیشرفت کردند.

برای نام بردن از چند مورد: متئوس بچ، سباستین بلاک، جاستین بوسن، مارتین استرنج لورنزن و امیل رینگتود نیلسن. هارالد هاگارد از زمانی که این گروه را در سال 2013 تأسیس کرد، معلم موسیقی و مربی بسیاری از نوازندگان جوان بوده است و در کنسرت های زیادی توسط آندریاس توفوی کمک شایستگی کرده است.

بنابراین دانش‌آموزانی که می‌توانند شرکت کنند، اکنون می‌توانند 22 آگوست را در تقویم خود علامت‌گذاری کنند، زیرا در آن صورت، روز مدرسه بسیار متفاوتی خواهد بود – با کنسرتی که امیدواریم آنها را به تمرین موسیقی در مدارس موسیقی محلی خود علاقه مند کند.



دیدگاهتان را بنویسید