TF2024: کنسرت سالگرد پنجشنبه با نام های بسیاری | rootszone.dk


البته امسال باید جشن تولدی در جشنواره Tønder برگزار شود زیرا TF 50 ساله می شود و هنوز هم سرشار از زندگی و شادی و همیشه با موسیقی فوق العاده در همه جا است. فراموش نکنید که امسال جشنواره از چهارشنبه شروع می شود و کنسرت واقعی سالگرد آن، البته پنجشنبه شب در چادر 1 است. در اینجا همه ما صمیمانه تبریک می‌گوییم و از جشنواره Tønder به خاطر تجربه‌های کنسرت فوق‌العاده‌ای که هرکدام طی سال‌ها برای برخی داشته‌ایم و برای برخی دیگر کمتر داشته‌ایم تشکر می‌کنیم. اما احتمالاً بعد از آن خواهند آمد.

مری گوتیه

همچنین یک رشته مروارید از نام های دانمارکی و خارجی است که امشب صحنه را پر خواهد کرد. نام هایی که بسیاری از آنها بارها در اینجا بازی کرده اند و مخاطبان Tønder آنها را می شناسند و دوست دارند. برخی از هنرمندان جدید فستیوال هستند، اما احتمالا باید به خوبی مورد استقبال قرار گیرند و اتفاقاً همه چیز خاصی را که جشنواره Tønder است دوست دارند.

جیکوب دینسن

“قدیمی ها” تا حد زیادی به ایجاد فضا و گردهمایی های موسیقایی بسیار ویژه ای که تی اف در سرتاسر جهان به آن شهرت دارد کمک کرد. «نوها» (شاید) وارثان و حداقل نسل بعدی ترانه سرایان و داستان سرایان سنت های ریشه های عامیانه هستند.

طبیعتاً، کنسرت بزرگ سالگرد تمرکز ویژه‌ای بر ژانرهایی خواهد داشت که جشنواره Tønder نمایندگی می‌کند، یعنی. ترانه هایی توسط برخی از بزرگانی که برای موسیقی و جشنواره اهمیت زیادی داشته اند، تفسیر خواهد شد. خیلی ها را می توان نام برد، اما فقط وودی گاتری، درول آدامز، پیت سیگر و بروس گوترو فقید. نام های متعددی بلافاصله به ذهن این نویسنده می رسد.

پل کربس

اما از همه کسانی که آمدند متشکرم: نیلز هاسگارد، سیگنه اسوندسن، یاکوب دینسن، آلن تیلور، هارالد هاگارد و هلن بلوم (عکس بالا)، پول کربس، ریک تامسن. Jonah Blacksmith با Dina Dánialsdóttir و یک کهنه سرباز دیگر (به جز هاسگارد)، یعنی Hans Theessink با بلوز بسیار خاص خود. النور شانلی از ایرلند، تیم اوبراین، مری گوتیه، جیمی هریس، یان فابریسیوس، کندیس کاسینا از Hello Darlings و یک ستاره جدید و هیجان انگیز در حال ظهور از نیوفاندلند، کلی لادر. و سپس، البته، همه آنهایی که قبلاً منتشر شده اند. با بیشتر شاید.

یونا آهنگر

و یک آه کوچک دیگر: نام‌هایی از سال‌های گذشته هستند که امیدوارم امسال شنیده شوند و دوباره جمع شوند، «اما همیشه نمی‌توانی به آنچه می‌خواهی برسید». اوضاع به همین منوال است و بسیاری از کسانی که در Tønder بازی کرده‌اند نیز از آخرین حضورشان در اینجا مورد توجه و محبوبیت زیادی در سراسر جهان قرار گرفته‌اند. متأسفانه مدتی پیش گروه افسانه ای The Bothy Band آن را به دلیل بیماری ترک کرد. اما احتمالاً جشنواره سالگرد فوق العاده ای خواهد بود!



دیدگاهتان را بنویسید