زنده: کریستین یونکر: Stubbekøbing | rootszone.dk


کریستین یونکر گفت که او مدت‌هاست که می‌خواست در جشنواره Kun For Forrykte شرکت کند و برنامه‌های امسال با این قانون مطابقت دارد. یونکر در حال حاضر در حال ضبط، تور است و کمی بیش از یک ماه پیش آهنگ جدید خود را منتشر کرد “زیر همین آسمان، بر روی همان زمین” که قبلاً آهنگ بعدی او شده است و ما این کار را انجام دادیم:

«با سر خمیده گرفتار دست بیگانگان شدی. یادت هست کجا را ترک کردی؟ یادت هست کجای کار اشتباه شد؟”

یونکر یک گیتاریست خوب، یک خواننده خوب است، آهنگ های “گیرا” می نویسد، اما بیش از همه او یک شاعر برجسته است. ما در 25 سال گذشته توانسته‌ایم از توانایی او در تبدیل عبارات روزمره در جهت‌های با استعداد و شگفت‌انگیز لذت ببریم.

نام ما موگنس و نام ما کارن است. ما درست پایین جاده زندگی می کنیم. ما هرگز نتوانستیم به شما سلام کنیم.» از رادیو شنیدیم. «هاوانا» که از تلویزیون می شناسیم، «امسال در خانه می مانیم»، «چه می خواهم بگویم» و چندین اثر دیگر او با استقبال هیپی ها در جشنواره مواجه شد.

یونکر همچنین یک «مجری» فوق‌العاده با مقدمه‌های سریع و تیز است که به سرعت علاقه ما را جلب می‌کند و طنز همیشگی دانمارکی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. تخصص او ترانه سرایی تصادفی است. به عنوان مثال، آهنگ فوتبال “Udover Brønshøj” نه تنها ادای احترام به باشگاه است، بلکه تبدیل به ادای احترام به منطقه شده است، زیرا “ما هرگز چیزی برنده نشدیم”، همانطور که او می خواند. پس طنزی نبود وقتی او اعلام کرد که بالاخره ترانه ای درباره خودش خواهد خواند!

من یونکر را بدون پشتوانه موسیقایی زیاد ترجیح می دهم، زیرا در این صورت خصلت های زبانی او آشکار می شود. لوکاس ونگگارد (احتمالا) اینجا را همراهی کرد و با وجود صدای کمی گل آلود، کنسرت کوچک به خوبی پیش رفت. کریستین یونکر با ما خوش گذشت و ما از آن خوشمان آمد. https://www.youtube.com/watch?v=w_Y9ZSp2XTs&t=53s



دیدگاهتان را بنویسید