زنده: Vineyard: Horsens | rootszone.dk


چهار روز سخنرانی، نمایشگاه، بازار، غذا، تئاتر، ورزش، سمینارها و آخرین اما نه کم‌اهمیت، موسیقی در سراسر شهرداری هورسنز برای دومین بار در تاریخ 6-9 برگزار شد. ژوئن. 92 کنسرت در فضای باز و سرپوشیده و اکثر رویدادها رایگان هستند. بسیاری از تجربیات موسیقی با همکاری شهرداری Horsens، Horsens Ny Teater و Uncover.dk که مسئولیت بسیاری از نوازندگان و گروه‌های موسیقی را بر عهده داشت، ممکن شد. در میان بسیاری از نام‌ها می‌توانید AySay، Glimtvis، Helene Bak و Vingard را ببینید که این دومی کمتر از چهار کنسرت اجرا می‌کند.

rootszone,dk دومی را با دو کنسرت دنبال کرد. اولین بار در خیابان سیل آسا در هورسنز، درست روبروی تالار قدیمی شهر، و در اینجا او رپرتوار نیم ساعته خود را با حرفه ای بودن اجرا کرد، علیرغم این واقعیت که هر بار فقط چند شنونده بیش از پنج دقیقه بود. چون زمان اقامت بیشتر در میدان باز نبود. وینگارد چندین آهنگ از اولین آلبوم خود و یک تک آهنگ از اولین انتشار EP خود ارائه کرد.

در آن زمان، قدم زدن در سالن سالن Horsens Ny Teater و بازی برای حدود 15 مخاطبی که راه خود را به طبقه دوم پیدا کرده بودند و می‌توانستند روی کاناپه‌های خوب گوش کنند، کاملاً لوکس بود. در اینجا او موفق شد یک آهنگ کاملاً جدید به نام “House On the Hill” را معرفی کند که مطمئناً جای خود را در آلبوم بعدی او پیدا می کند ، حتی اگر فقط در حال ساخت باشد. شماره پایانی او در کنسرت هورسنز، “رویاها” را می توان به طور مرتب در صفحه 5 شنید. این خواننده و ترانه سرای بسیار موزیکال و پرانرژی هنوز در مسیر درست قرار دارد و همیشه بهترین عملکرد خود را می دهد و بسیار پیشرو است. او در مورد رویاهای موسیقی خود سازش نمی کند.

این مجموعه در Horsens مستحق ستایش بزرگ است و “Horsens Holder” به معنای چیزهای زیادی است، “نگه می‌دارد” – سریع، – مهمانی، – با هم، – هفته جشنواره، – تمام راه را نگه می‌دارد، متاسفانه دومی در بیشتر معنای تحت اللفظی شنبه را در ذهن داشته باشید.



دیدگاهتان را بنویسید