از 1 تا 4 اوت 2024 در MoPF به موسیقی نزدیکتر شوید | rootszone.dk


تنها دو ماه از آن زمان باقی مانده است! تعداد کمی از ما هستند که مشتاقانه منتظر آن هستیم و می خواهیم سال به سال برگردیم. موسیقی بر روی Præstø Fjord برای شانزدهمین بار اجرا می شود و مانند همیشه آهنگ های محلی اسکاندیناویایی، رقص ها و اشعار قوی را ارائه می دهد. شما می توانید مراحل رقص جدید را در Dansetoppen، در درخت رقص مشرف به آبدره یاد بگیرید، می توانید در رقص های زنجیره ای شرکت کنید، همراه با تصنیف های قرون وسطایی آواز بخوانید و تانگو فنلاندی برقصید.

موسیقی (و رقص) بر فراز آبدره پریستو

چادر موسیقی جایی است که ملودی ها در کلمات بیان می شوند و Bålhus کوچک و صمیمی محلی برای آواز صبحگاهی و آواز گروهی است. شما همچنین می‌توانید در آلسپیل و کارگاه‌های مختلف شرکت کنید، جایی که می‌توانید در مورد نواختن با هم و ساز خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و می‌توانید آهنگ خوشامدگویی احساسی سورن کورشوج را همراهی کنید. بچه‌ها هم مال خودشان را می‌گیرند، یک تئاتر برای کودکان، بازی‌هایی در خانه مادربزرگ وجود دارد و مردم مشغول بازی کردن هستند. برای عاشقان، نیمکت های بوسیدن، چراغ های رنگارنگ و گوشه های موسیقی کوچک زیر درختان وجود دارد.

سورن کورشوی

این در DNA جشنواره است که همه به موسیقی نزدیک هستند. همه می توانند با آواز گروهی، مراحل رقص یا ساز خود به آن بپیوندند. شما دور در حومه شهر هستید، آسمان شب تاریک است، ستاره ها و بسیاری از فانوس های کاغذی می درخشند – و اگر خوش شانس باشید، می توانید کرم شب تاب را در دوردست ببینید. اینجا پیر و جوان جمع می شوند، اینجا از یکدیگر یاد می گیرید، دوستان قدیمی پیدا می کنید و فعالانه شرکت می کنید. برنامه امسال واضح است و همانطور که در www.mopf.dk مشاهده می کنید شامل بیش از 30 کنسرت با شرکت آماتورها، متخصصان و افراد بسیار جوان از ROD، FOD و Folkekons است. بیشتر نوازندگان از کشورهای اسکاندیناوی آمده اند، اما امسال به عنوان یک چیز جدید، یک گروه فرانسوی-کانادایی با آهنگ های آرکادی دعوت شده است. نام های دیگر عبارتند از Dan Fägerqvist & Gunni Torp، Bülows Kvartet، Adine Fliid، Gunnar Kâllstrôm، Søren Korshøj و Perry Stenbâck، Scotsman Kevin Milles، MC Hansen، Kristine Heebøll و Timo Alakotila، Bragr و بسیاری دیگر.

ام سی هانسن

زوج میزبان آن گرته و سورن با این خوشامدگویی از ما در زمین و حیاط خلوت خود استقبال می کنند: «منتظر گوش دادن، بازی، آواز خواندن، رقصیدن، بوسیدن، نگاه کردن به ستاره ها، خوردن غذای خوب، راه رفتن با پای برهنه در چمن باشید. بیایید با دوستان جدید و قدیمی آشنا شویم و موسیقی را تجربه کنیم – با هم!”

ما تشویق می‌شویم برای ایجاد آرامش مالی به برگزارکنندگان و داوطلبان، بلیت‌ها را از قبل خریداری کنیم. کودکان همراه با بزرگسالان ورودی رایگان، جوانان نیم بها، و همچنین افرادی که در Tappernøje زندگی می‌کنند، در فاصله کوتاهی از جشنواره دریافت می‌کنند. قیمت معمولی برای یک مجوز فستیوال کامل با دسترسی به تمام شکوه، 900 کرون کرونه است. در اینجا، طبق معمول، مکان‌های کمپینگ ارزان Gitte در این نزدیکی وجود دارد، همانطور که تختخواب و صبحانه و سایر گزینه‌های اقامتی در این نزدیکی وجود دارد.

بنابراین به Music over Præstø Fjord خوش آمدید!



دیدگاهتان را بنویسید