دکتر آلیس روچیلد: صدایی برای صلح و عدالت


در دنیایی که درگیر درگیری است، کسانی هستند که برای ایجاد تفاوت تلاش می کنند. یکی همچین آدمی دکتر آلیس روچیلدعضو هیئت مدیره Just World Educational (JWE) و مدافع خستگی ناپذیر صلح و عدالت.

دکتر روچیلد اخیراً از یک هفته تأثیرگذار در آتلانتا، جورجیا بازگشته است، جایی که او در آنجا موعظه هیجان انگیزی ایراد کرد. جماعت بث هاوریم. برای کسانی که زمان محدودی دارند، این خطبه ارزش شنیدن را دارد، نمایی از فداکاری و اشتیاق او به کارش را نشان می دهد. اینجا.

در 19 مارس 2024، دکتر روچیلد در یک جلسه پرسش و پاسخ با عنوان «آتش بس و فراتر از آن: آنچه در فلسطین در حال رخ دادن است/اسرائیل و پیامدهای آن“، به میزبانی Spokane Action League for Peace and Justice، در دسترس است اینجا. او پلتفرم را با سابرن اودچبحث در مورد مناقشه فعلی و پیامدهای گسترده آن.

پس از آن، در 20 مارس، او در پادکست ظاهر شد “جانبازان جنگ فرهنگی“، سازماندهی شد دیو لستر و زک مالم، درک خود را از درگیری بیشتر گسترش می دهد. می توانید به آن گوش دهید اینجا.

24 مارس هیئت مشاوره بهداشت JVP میزبان یک وبینار در مورد بحران بهداشتی در غزه بود. دکتر روچیلد مدیریت بحث را بر عهده داشت که در آن حضور داشتند دکتر تیر احمد و دکتر جان کالر، هر دو به تازگی از کار در غزه بازگشته اند. پزشکان تجربیات و چالش های پیش روی خود را به اشتراک گذاشتند و وضعیت وخیم منطقه را روشن کردند. می توانید به وبینار دسترسی داشته باشید اینجا.

تعهد دکتر روچیلد به علت، با مشارکت او در بیانیه مشهود است منتشر شده که در مجله بهداشت عمومی و اورژانس 26 مارس. بیانیه ای با عنوان “در مورد وظیفه حفاظت از مردم غزه: چگونه فروپاشی سیستم بهداشتی بیمارستانی به نیت نسل کشی دامن زد“، توسط چند تن از همکاران محترم تالیف شده است.

در 28 مارس، دکتر روچیلد در «آمریکایی هایی که حقیقت را می گویندپروژه ای توسط رابرت شترلی که از هنر برای روشن کردن مبارزه برای عدالت استفاده می کند. پرتره او در این مجموعه گنجانده شده است و همچنین در پروژه ویدئویی برای جوانان شرکت کرده است که موجود است اینجا.

در 2 آوریل، او عمیق تر شد که در “هزینه انسانی درگیری: فرو رفتن عمیق در بحران بهداشت و حقوق بشر در غزه” با پروژه اقتصاد صلح.

سرانجام، در 12 آوریل، دکتر روچیلد بود دعوت کرد در خطبه شب جمعه در آتلانتا، جورجیا، درباره اسرائیل/فلسطین فکر کنید جماعت بث هاوریمکنیسه ای به سبک بازسازی.

تلاش های خستگی ناپذیر دکتر آلیس روچیلد برای جلب توجه به درگیری اسرائیل و فلسطین و طرفداری از صلح و عدالت واقعا قابل ستایش است. کار او به عنوان چراغ امید در جهانی است که به شدت به او نیاز دارد.



دیدگاهتان را بنویسید