JWE PalCast را با یوسف الجمال (مجری) و هلنا کوبان (مجری مشترک) راه اندازی کرد.


در 16 نوامبر اپیزود 1 از پادکست جدید PalCast خود را منتشر کردیم که با همکاری رسانه Tortoise Shack از دوبلین، ایرلند تولید شده است. قسمت 2 دو روز بعد منتشر شد و در 11 نوامبر یک تیزر کوتاه اولیه در توصیف سریال و بازیگران آن منتشر کردیم.

میزبانی شده توسط PalCast دکتر یوسف الجمالیک دانشمند سیاسی فلسطینی و فعال حقوقی اهل غزه است که در ترکیه زندگی می کند و عضو غیر مقیم مرکز هاشم ثانی برای مطالعات فلسطین در دانشگاه مالایا است.

ما قصد داریم هر هفته دو قسمت جدید را در سراسر بحران کنونی غزه و اسرائیل و احتمالاً فراتر از آن منتشر کنیم. قسمت 1 “خیابان های فلسطین” نام داشت و اپ. 2 “مبارزه مشترک – فلسطین و ایرلند” بود. در اپیزود 3 که در 22 نوامبر می آید، یوسف درباره تاریخ و تحولات سیاسی حماس با JWE بحث می کند. هلنا کوبان و لاک پشت کلبه تونی گرووز.

می‌توانید PalCast را در Apple، Spotify یا دیگر پلتفرم‌های اصلی پادکست پیدا کنید. ما شما را تشویق می کنیم که بروید و به آنها گوش دهید و بهترین بازخورد خود را به PalCast بدهید! همچنین فراموش نکنید که اخبار مربوط به این مجموعه پادکست به موقع را با تمامی دوستان و شبکه های خود به اشتراک بگذارید. متشکرم!

دیدگاهتان را بنویسید